مربی تیم تراکتور گفت: مصدومیت دژاگه و حاج‌صفی برطرف شده و با حداکثر ظرفیت تیم به مصاف استقلال می‌رویم.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، عباس چمنیان در کنفرانس خبری پیش از بازی تراکتور برابر استقلال تهران گفت: بدون تردید استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشور با سابقه درخشان است و همواره مورد احترام بوده و با توجه به اینکه استقلال در جدول همسایه مجاور تیم تراکتور است، کسب امتیاز برابر این تیم برای ما هدف است.

 وی گفت: بعد از بازی ذوب‌آهن فاصله زمانی زیادی با تیم استقلال داشتیم و علاوه بر استراحت و ریکاوری و رسیدگی به مصدومان، روی نقاط ضعف تیم کار کردیم و سعی کردیم کیفیت کار گروهی تیم را ارتقا دهیم.

مربی تیم تراکتور گفت: اولویت اول ما فوتبال با کیفیت در شان تراکتور و هوادارانش است و اولویت بعدی کسب نتیجه است که تا حالا نتایج تیم  رضایت بخش نسبی بوده و تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم تا نیم فصل اول در جایگاه مناسبی در جدول قرار گیریم و در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

چمنیان افزود: تیم استقلال را آنالیز و ارزیابی کردیم و طبیعی است حریفان نیز ما را آنالیز کردند و سعی می‌کنیم در هر بازی علاوه بر داشته‌های قبلی، یک برنامه فنی و استراتژی جدیدی داشته باشیم که کمک کند در کسب نتیجه مطلوب و خوشبختانه مصدومان تراکتور هم رسیده و سعی خواهیم کرد در این بازی که میزبان هستیم نتیجه مطلوب کسب کرده و با کسب حداکثر امتیاز خود را بالای جدول حفظ کرده و از جمع صدرنشینان عقب نماییم.

وی اظهار داشت: اشکان دژاگه مصدومیتش برطرف شده و احسان حاج‌صفی هم به این بازی رسیده و براساس دیدگاه آقای شجاعی و کادر فنی از حداکثر ظرفیت خود در بازی مقابل استقلال استفاده خواهیم کرد.

چمنیان گفت: یکی از برنامه‌های تراکتور احترام به داوران است و آقای بیژن حیدری از داوران خوب کشور است و با توجه به تجربه و توانایی وی و اینکه هر دو تیم به دنبال فوتبال جوانمردانه هستند، فکر کنم این بازی بدون هیچ مشکلی داوری برگزار شود.