یک تیم پزشکی جدید برای همکاری در جهت بهبود وضعیت مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، وضعیت علی انصاریان که از بامداد روز سه شنبه رو به وخامت گذاشته بود پس از چند ساعت سخت و دلهره‌آور تا حدودی بهتر شد و خطر مرگ ساعات ابتدایی حمله جدید رفع شد اما اوضاع جسمانی او همچنان بحرانی است.

تیم پزشکی که از دوشنبه شب بالای سر انصاریان حضور دارد تمام تلاشش را کرد تا ساعات پر خطر وضعیت جسمانی این بازیکن پیشین فوتبال را کنترل کند. حمله یک ویروس جدید به بدن انصاریان کار تیم پزشکی را سخت کرده بود.

از سوی دیگر بالا رفتن ضربان قلب وی کار را برای پزشکان سخت کرد که به دنبال آن اکسیژن خون این پیشکسوت فوتبال هم پایین آمد که همین اتفاق خطر مرگ را برای وی به همراه داشت اما با تلاش‌های تیم پزشکی در روز سه شنبه اکسیژن خون او به بالای ۷۰ رسید و در برخی موارد هم به بالای ۸۰ رسید اما نوسان همچنان ادامه دارد.

این شرایط در حالی رقم خورد که برخی افراد غیرمسئول که اطلاعات دقیقی از وضعیت انصاریان نداشتند روز سه شنبه از مرگ وی خبر دادند و باعث دلخوری و ناراحتی خانواده وی شدند.

نیما نکیسا دوست و همبازی انصاریان که سه شنبه شب در بیمارستان حضور یافت و با پزشک معالج انصاریان صحبت کرد در مورد آخرین وضعیت او گفت: علاوه بر کرونا یک ویروس دیگر هم در بدن علی انصاریان پیدا شده که خوشبختانه تیم پزشکی در حال ریشه کن کردن این ویروس هم هست. خدا را شکر حال علی انصاریان عزیز نسبت به دیروز صبح بهتر شده است. ضربان قلب علی ۱۲۰ تا ۱۲۵ است و اکسیژن خونش به ۷۵ و ۸۰ رسیده و امیدواریم شرایط بهتر شود.

علاوه بر تیم پزشکی که از چند روز گذشته برای بهبود وضعیت انصاریان تلاش می‌کند، سه شنبه شب یک تیم جدید پزشکی که متشکل از پزشکان سنتی هستند برای درمان این پیشکسوت فوتبال اعلام آمادگی کردند و در بیمارستان حضور یافتند.