داکت اسپلیت نوعی سیستم گرمایشی است که در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد. داکت اسپلیت متشکل از یک یونیت داخلی (هواساز یا اپراتور) و یونیت خارجی (کندانسور) است. یونیت داخلی داکت اسپلیت درون آپارتمان، داخل سقف کاذب ساختمان قرار می گیرد و به واسطه ی لوله های مسی به یونیت خارجی که در […]

داکت اسپلیت نوعی سیستم گرمایشی است که در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد. داکت اسپلیت متشکل از یک یونیت داخلی (هواساز یا اپراتور) و یونیت خارجی (کندانسور) است. یونیت داخلی داکت اسپلیت درون آپارتمان، داخل سقف کاذب ساختمان قرار می گیرد و به واسطه ی لوله های مسی به یونیت خارجی که در فضای باز قرار دارد، متصل می شود. برند های معتبر مدیا و کول ویو که در شرکت تهیه نوین قابل عرضه هستند، انواع گوناگون داکت اسپلیت را با کیفیت تضمینی، ارائه می کنند.

انواع داکت اسپلیت

انواع مختلف داکت اسپلیت امروزه به یکی از رایج ترین تجهیزات گرمایشی، سرمایشی در مکان های مختلف مبدل شده اند. داکت اسپلیت بر اساس میزان مصرف برق به دو دسته اینورتر و غیر اینورتر قابل تقسیم است.

داکت اسپلیت اینورتر

در داکت اسپلیت اینورتر در صورت رسیدن هوا به دمای مناسب، حرکت تیغه کمپرسور آرام تر شده و با دور کمتری حرکت می کند. از این طریق منجر به مصرف بهینه برق می شود. اما این نوع از داکت اسپلیت در مقایسه با داکت اسپلیت معمولی به علت روشن بودن دائمی کمپرسور، عمر کم تری دارد.

داکت اسپلیت غیر اینورتر یا معمولی

در داکت اسپلیت غیر اینورتر یا معمولی، صرف نظر از وضعیت نیاز، دور موتور همواره در حالت حداکثری است و برای سرماش و گرمایش فضا، همواره از میزان مشخصی از برق بهره گرفته میشود. کمپرسور در این حالت بعد از رساندن درجه اتاق به درجه مطلوب، خاموش میشود. به همین علت، مصرف انرژی این نوع داکت اسپلیت نسبت به داکت اسپلیت اینورتر بیشتر است.

مزایای داکت اسپلیت

  • آسانی کار با آن
  • کاربرد دوگانه گرمایش و سرمایش
  • گردش گرمایی بیشتر نسبت به رادیاتور
  • تامین گرمایش و سرمایش با بازدهی بالا
  • سهولت در نگهداری، تعمیر و به روز رسانی
  • ورود هوای تازه فضای بیرون به درون ساختمان
  • استقلال کامل نسبت به سیستم های مرکزی
  • سادگی سیستم و دسترسی آسان به قطعات یدکی
  • کاهش مصرف قابل توجه برق و کمک به مصرف بهینه انرژی
  • فیلتراسیون و تصفیه هوای آلوده از طریق فیلتر های قابل شست و شو
  • عمر و کارایی بالای دستگاه به علت کاربرد جداکننده روغن بین یونیت داخلی و خارجی
  • مقرون به صرفه بودن هزینه راه اندازی نسبت به سایر تجهیزات تهویه مطبوع (مینی چیلر)
  • قابل استفاده برای مکان های گوناگون از قبیل ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و …

قیمت داکت اسپلیت

قیمت داکت اسپلیت ها با توجه به ملاک های گوناگون چون کیفیت محصول، نوع، ابعاد، اندازه، تجهیزات و شرکت و برند تولید کننده آن ها متغیر هستند. در کنار این پارامتر ها، نوسانات بازار نیز ارائه قیمت مشخص برای انواع مختلف از داکت اسپلیت ها را ناممکن می کنند. نوع یونیت داخلی (هواساز یا اپراتور) نیز در تعیین قیمت هواساز اثرگذار می باشد. برای سفارش محصول، کسب اطلاعات دقیق یا آگاهی نسبت به قیمت مدل خاصی از محصول مورد نظر، کارشناسان شرکت تهویه نوین همواره در دسترس هستند. برای جزئیات بیشتر با خط های تلفنی مشاوران شرکت تهویه نوین تماس حاصل کنید.

خرید داکت اسپلیت

برای خرید داکت اسپلیت متناسب با محیط زندگی یا محل کار بهتر است، ظرفیت ها و وضعیت کلی مکان مورد نظر مورد توجه قرار داده شوند و نوع، اندازه و ابعاد داکت اسپلیت بر اساس آن ها گزینش شوند. همچنین به منظور رسیدن به تصمیم مطمئن، برند های عرضه کننده گوناگون و استاندارد های به کار رفته در محصول تولیدی آن ها باید مورد سنجش خریدار قرار گیرند. مشاوران فروش شرکت تهیه نوین، همواره آماده ارائه اطلاعات جامع و راهنمایی مشتریان در فرآیند تصمیم گیری شان هستند.

چرا تهیه نوین؟

شرکت تهیه نوین با همکاری با گروه مجربی از کارشناسان، در صدد ارائه بهترین محصولات در عین پایبندی به مشتری مداری است. این شرکت با سابقه ی کاری درخشان در عرصه ی ملی و بین المللی (کشور های ترکمنستان، افغانستان، عراق،روسیه و …) جلب رضایت مشتری را نخستین اولویت خود قرار داده است. داکت اسپلیت های شرکت تهویه نوین با وجود برخورداری از سطح بالایی از کیفیت نسبت به سیستم های مشابه، با قیمت معقول به مشتریان عرضه شده و شامل گارانتی بلندمدت، خدمات پس از فروش، حمل از کارخانه تا منزل و نصب محصول هستند.