هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی نمایندگانی را که طبق قرعه‌کشی در مخالفت و موافقت با وزرای پیشنهادی سخنرانی خواهند کرد، اعلام کرد. شرح آنلاین – مهر: در جلسه علنی امروز شنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی و […]

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی نمایندگانی را که طبق قرعه‌کشی در مخالفت و موافقت با وزرای پیشنهادی سخنرانی خواهند کرد، اعلام کرد.

شرح آنلاین – مهر: در جلسه علنی امروز شنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی و اقتصاد، اسامی موافقان و مخالفان برای سخنرانی در صحن علنی اعلام شد.

بر این اساس، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و محمود صادقی نماینده تهران و احمد بیگدلی نماینده خدابنده در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت سخنرانی خواهند کرد.

محمدعلی پورمختار نماینده بهار و حسن سلیمانی نماینده کنگاور در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و سهراب گیلانی نماینده شوشتر و محمد فیضی نماینده اردبیل در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی سخنرانی خواهند کرد.

روح الله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا و محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان نیز در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ولی ملکی نماینده مشکین شهر و شهاب نادری نماینده پاوه در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنرانی می‌کنند.

همچنین رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار و محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی و یحیی کمالی پور نماینده جیرفت و علی ساری نماینده اهواز در مخالفت با این وزیر پیشنهادی سخنرانی خواهند کرد.