رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: برنامه هایمان در چهار محور مختلف پیش خواهیم برد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، سعید حاجی زاده بخشایش در پنجمین روز ثبت نام شوارهای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تجاربی که […]

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: برنامه هایمان در چهار محور مختلف پیش خواهیم برد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، سعید حاجی زاده بخشایش در پنجمین روز ثبت نام شوارهای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تجاربی که در شورای چهارم کسب کردم، می توان با استفاده از این تجارب در رشد و توسعه تبریز قدم های موثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه و آبادانی کلانشهر تبریز باید تلاش های فراوانی صورت گیرد، ادامه داد: تبریز و تبریزی شایسته زندگی مطلوب است که برای رسیدن به این مهم نیازمند اهداف و برنامه های مختلفی هستیم.

عضو فعلی شورای شهر تبریز با اشاره به اهداف و برنامه های آینده خود تصریح کرد: مهم ترین اهداف و برنامه های بنده برای رسیدن به توسعه و تعالی کلانشهر تبریز در ۴ محور “احیای بافت تاریخی کلانشهر تبریز” ، “حل معضل ترافیک شهری”، “ساماندهی حاشیه نشینی” و “رفع آلودگی” خلاصه شده که امیدوارم قدم های مهمی در این راستا برداشته شود.