خطیب تروریست های داعشی در تلعفر کشته شد. به گزازش پایگاه خبری شرح آنلاین، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خطیب یکی از مساجد تحت سیطرۀ داعش در شهر تلعفر در نزدیکی موصل به دست مردم به هلاکت رسید. یک منبع محلی در استان نینوا پنجشنبه اعلام کرد، افراد مسلح ناشناس خطیب داعش در یکی از […]

خطیب تروریست های داعشی در تلعفر کشته شد.

به گزازش پایگاه خبری شرح آنلاین، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خطیب یکی از مساجد تحت سیطرۀ داعش در شهر تلعفر در نزدیکی موصل به دست مردم به هلاکت رسید.

یک منبع محلی در استان نینوا پنجشنبه اعلام کرد، افراد مسلح ناشناس خطیب داعش در یکی از مساجد را در شهر تلعفر در غرب موصل به قتل رساندند.

این منبع افزود: افرادی ناشناس در یکی از کوچه های فرعی مرکز شهر تلعفر با خنجر به خطیب داعش حمله کردند و با ضربات پیاپی وی را از پای درآوردند.

داعشی ها پس از کشته شدن خطیب خود، بی هدف به هر سو تیراندازی می کردند که در این تیراندازی بی هدف دو شهروند عراقی از جمله یک کودک کشته شدند. تعداد زیادی از نیروهای داعش هم در کوچه ها و خیابان های تلعفر برای بازداشت مظنونین گشت زنی می کنند.

تلعفر یکی از معدود مناطق باقیمانده تحت تصرف داعش در غرب استان نینوا است و با شهر موصل مرکز این استان ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.