تولید جدید شرکت هپکو اراک شامگاه سه شنبه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات اراک در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی رونمایی شد.

شرح آنلاین: مدیرعامل شرکت هپکو اراک در این آیین اظهار داشت: تولید این محصول جدید با عنوان بیل مکانیکی چرخ زنجیره ای در دستور کار قرار گرفته و دستیابی به توان ساخت آن ظرفیتی مهم در این شرکت است.
“غلامرضا صادقیان” افزود: این بیل۸ مکانیکی دارای قدرت موتور ۱۷۰ اسب بخار و حجم موتور ۶ هزار و ۷۰۰ سی سی است و توان حفاری در عمق و ارتفاع ۶ و نیم متر را دارد.۸
وی توضیح داد: قدرت حفاری این بیل مکانیکی زنجیره ای به طول ۱۰ و نیم متر و توان برش آن ۱۷۰ کیلوم نیوتن متر است.
مدیرعامل شرکت هپکو اراک بیان کرد: ظرفیت این بیل مکانیکی ۲۶ تن است در حالی که بیشترین ظرفیت بیل های مکانیکی در کشور ۲۲ تن برآورد شده است.
صادقیان اظهار داشت: طول بازوی این بیل مکانیکی ۱۰ متر است و از مونیتورینگ پیشرفته برای تسهیل در امور حفاری برخوردار می باشد که تسهیلگری در کار ایجاد می کند.
وی بیان کرد: این محصول جدید در حفاری های عمیق کاربری زیادی دارد و در حوزه های مختلف به ویژه فعالیت های معدنی از آن می توان استفاده های بهینه برد.
صادقیان گفت: هپکو از شرکت های مهم تجهیزات ساز است و با توجه به توان فنی و خطوط تولید، این شرکت می کوشد تا دستیابی به دانش روز و بومی سازی محصولات جدید را با بهره گیری از فناوری روز دنیا با هدف مقابله با تحریم های ظالمانه در دستور کار قرار دهد.
هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴شروع به فعالیت کرد.
این شرکت ۲۵ نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ، معدن و ابزارآلات (ARIMEX 2018) در اراک با رویکرد توسعه، حمایت از کالای ایران و صادرات نشان های برتر تخصصی کشور شامگاه سه شنبه در فضایی به وسعت هشت هزار متر مربع گشایش یافت و تا ۱۶ آذر نیز برپا می باشد.