دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل به همراه دو نفر دیگر در جریان تخلف روی داده در این سازمان خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از مهر، ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: سه نفر از متخلفین دستگیر شده در سازمان پارک‌ها و فضای سبز اردبیل به دلیل دریافت رشوه، تضییع حقوق بیت‌المال، تباتی و فاکتورسازی با قرار قانونی به زندان منتقل شدند.

وی از تحت تعقیب قرار گرفتن تعدادی از پیمانکاران این مجموعه نیز خبر داد و افزود: با محرز شدن تخلفات برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از تداوم پیگیری‌ها برای به نتیجه رسیدن این پرونده خبر داد و تصریح کرد: قانون با جدیت درمقابل متخلفان ایستاده و اجازه ضربه زدن به بیت‌المال و حق عمومی مردم را نخواهد داد.

عتباتی به دیگر تخلفات انجام پذیرفته مالی در دیگر مجموعه‌های شهری نیز اشاره کرد و افزود: در هفته‌های گذشته فساد چند صد میلیونی در مرکز وصول درآمدهای مجتمع فرهنگی، تفریحی دریاچه شورابیل گزارش گردید که در این خصوص نیز متهم بازداشت شده است.

دادستان اردبیل بر ضرورت انجام صحیح رسالت‌ نهادهای نظارتی تاکید کرد و ادامه داد: برای کاهش فساد در مجموعه‌های دولتی و دیگر سازمان‌های مدیریت شهری نیازمند توجه بیشتر نهادهای نظارتی هستیم.