تبریز،(شرح آنلاین) - تیم تراکتورسازی تبریز بعد از خریداری شدن توسط محمدرضا زنوزی مطلق با قول وی مبنی بر استفاده از مربی ای در کلاس جهانی و جذب بازیکنان ارزشمند داخلی و خارجی روزهای پوست اندازی و تلاش برای خیز به سمت صدر جدول لیگ برتر را پشت سر می گذارد.

محمدرضا اخباری(دروازه بان)

متولد ۲۶ بهمن ۱۳۷۱ در اصفهان است. او به‌همراه تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون بازی کرده‌است. وی همچنین دروازه‌بان تیم ملی المپیک ایران در انتخابی المپیک ۲۰۱۶ بود که در نهایت با شکست مقابل ژاپن، حذف و از راهیابی به المپیک بازماندند؛ و در سال ۲۰۱۶به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.او در دی ماه امسال با یک قرارداد سفید چهارساله به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

 

سید احمد موسوی(هافبک)

وی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۷۰ در شهر دورود استان لرستان است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال خونه به خونه، باشگاه فوتبال پاس همدان، باشگاه فوتبال راه‌آهن ، باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز اشاره کرد. وی با تلاش هایی که در این تیم ها داشته هم اکنون با قراردادی ۲/۵ ساله به خانواده ی بزرگ تراکتورسازی پیوسته است.

محسن فروزان(دروازه بان)

فروزان متولد ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۷ در رشت است. و فوتبال خود را از تیم های پایه شهرداری خمام و داماش گیلان آغاز کرد و در سن ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالان داماش پیوست. سپس برای انجام سربازی به مدت دو سال به تیم نظامی ملوان رفت. او اولین بار در فصل ۸۹–۸۸ دروازه‌بان فیکس داماش گیلان شد. وی سال ۱۳۸۹ به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست و پس از پایان فصل، در سال ۱۳۹۰ به تراکتورسازی تبریز ملحق شد. فروزان در سال ۱۳۹۲ دوباره به گسترش فولاد بازگشت و با اتمام سال با قراردادی دوساله به تیم تراکتور سازی آمد اما پس از مدتی قرارداد خود را با تراکتور سازی فسخ کرد و در تیرماه سال ۱۳۹۳ با قراردادی ۲ ساله به استقلال تهران پیوست.

دعوت به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، تیم ملی جوانان ایران، دعوت به تیم ملی المپیک ایران و حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ از جمله سوابق ملی فروزان است. فروزان در سال ۲۰۱۲ با درخششی که در بازیهای لیگ داشت توانست نظر کیروش را به خود جلب کرده و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. فروزان دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ بود.

 

مهدی محمدیان(دروازه بان)

او متولد ۱۶ تیر ۱۳۷۶ تبریز است. محمدیان سابقه بازی در تیم فولاد را دارد.

محمد طیبی(مدافع)

این بازیکن متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۵ در بهبهان خوزستان است. او کار خود را با تیم استقلال خوزستان آغاز کرده است.

 

محمدرضا مهدی زاده(مدافع)

او متولد ۳۰ بهمن ۱۳۷۲ در شهر رشت است. مهدی زاده سابق بازی برای تیم سپاهان را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

احسان حاج صفی(مدافع)

متولد ۶ اسفند ۱۳۶۸ اهل کاشان است. عضو تیم ملی است و سابقه بازی با سپاهان اصفهان را دارد.

 

ایمان سلیمی(مدافع)

متولد ۱۲ خرداد ۱۳۷۵ در شهر کرمانشاه است. وی در تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان و تیم امید ایران بازی کرده‌است.

 

علی اسماعیلی(مدافع)

متولد ۲۹ آذر ۱۳۷۵ در تبریز است.

کوین کنستانت(هافبک)

متولد ۱۰ مه ۱۹۸۷ گینه است. وی در باشگاه های میلان، جنوا بازی کرده و هم اکنون با قرارداد ۳و نیم ساله در خدمت تراکتور است.

 

رضا شربتی(هافبک)

متولد ۲۷ بهمن ۱۳۷۳ مشهد است. سابقه بازی در تیم سیاه جامگان را دارد.

علی عبداله زاده(هافبک)

متولد ۱۴ دی ۷۱ زاده آبادان است. وی پیش از این سابقه حضور در تیم ملی امید کشورمان را دارد.

علی عبداله زاده(هافبک)

متولد ۱۱ اسفند ۱۳۷۱ تبریز است. با تیم های فوتبال سیاه جامگان و گسترش فولاد هم بازی بوده است.

مسعود شجاعی(هافبک)

متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۳ در آبادان است. فوتبال حرفه‌ای را در تیم صنعت نفت آبادان شروع کرد، و پس از آن به تیم سایپا انتقال یافت.

او کاپیتان اول تیم ملی کشورمان است.

 

علی طاهران(هافبک)

متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۶ در تبریز است. او در تیم ملی فوتبال جوانان ایران نیز بازی کرده‌است.

 

مهدی مهدی پور(هافبک)

متولد ۲۹ بهمن ۱۳۷۲ در اصفهان است. وی سابقه بازی در تیم ذوب آهن اصفهان را دارد.

احسان پهلوان(هافبک)

متولد ۳مرداد ۱۳۷۲ بجنورد است. در تیم های گسترش فولاد، ذوب آهن، سپاهان بازی کرده و سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را دارد.

 

دانیال اسماعیلی فر(هافبک)

متولد ۷ اسفند ۱۳۷۱ ساری است. سابقه بازی در تیم های پیام صنعت امل و ذوب آهن را دارد.

 

محمدرضا آزادی(مهاجم)

متولد ۱۶ آذر ۱۳۷۸ در نقده است. وی را جوانترین بازیکن تراکتورسازی می نامند.

اشکان دژاگه(هافبک دفاعی)

این بازیکن متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۵ در تهران است. او تاکنون در تیم‌های هرتابرلین و وولفسبورگ در بوندس‌لیگا بازی کرده‌است. او در سال ۲۰۱۲ با قراردادی ۳ ساله به فولام پیوست. او در رده ملی، برای تیم‌های پایه آلمان بازی کرده‌است و در رده بزرگسالان، از لحاظ قانونی می‌توانست هم برای تیم ملی فوتبال آلمان و هم برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند. اما به دلیل علاقه‌ای که به ایران داشت با اینکه رسانه‌ها شانس دعوت شدن به تیم بزرگسالان آلمان را به او داده بودند برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

 

یوکیا سوگیتا(هافبک تهاجمی)

او متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۳ ژاپن است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال هرکولس و باشگاه فوتبال دالکورد سوئد اشاره کرد.

 

سبحان خاقانی(هافبک)

وی متولد ۷ بهمن ۱۳۷۸ در مشهد است. او برای برای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بازی کرده‌است.

 

قائم اسلامی خواه(هافبک)

متولد ۲۷ دی ۱۳۷۳ دهدشت است.

حامد حسینعلی زاده(مهاجم)

متولد ۱۹ دی ۱۳۷۶ در خلخال اردبیل است. سابقه حضور در تیم آذردان اردبیل را دارد.

ساسان انصاری(مهاجم)

متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۷۰ نورآباد است. وی سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان ، پرسپولیس و سپاهان را در کارنامه دارد. وی رکورد دار گل زده پشت سر هم و متوالی در لیگ برتر است و توانست رکوردی را در ایران به نام خود ثبت کند. او در دی ماه سال ۹۵ توسط کیروش به تیم ملی دعوت شد.وی در لیگ هفدهم خلیج فارس توانست برای سپاهان ۱۱ گل به ثمر برساند و بهترین گلزن سپاهان در آن فصل شود و در نقل و انتقالات زمستانی سال ۹۷ به تراکتور پیوست.