(شرح آنلاین ) - در پی افزایش قیمت گوشت در روز های اخیر و توزیع گوشت یارانه ای ، فروشگاه های اینترنتی عرضه گوشت با عنوان «یخچال» و «به روزرسان» براساس کدپستی و سایر مشخصات، گوشت موردنیاز را در منازل به مردم تحویل خواهند داد.

توزیع اینترنتی گوشت موجب شد تا مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در خصوص جزییات عرضه مجازی از طریق ارائه کدپستی و تحویل محصولات به منازل شهروندان اعلام کند: فعالیت دو فروشگاه اینترنتی در این زمینه از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

رضا سالمی افزود: برای تسهیل در خرید مردم و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در صف‌های خرید با قیمت تنظیم بازار این اقدام زیر نظر اتحادیه دامداران در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران قیمت خریداری شده دولتی است و قیمت هر کیلو گوشت گرم مخلوط، لاشه و راسته به صورت روزانه اعلام می‌شود که تمامی قیمت‌های این دو  فروشگاه مجازی برای تنظیم بازار است.

سالمیبا اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته قیمت روند افزایشی به خود گرفت، تاکید کرد: گوشت گرم وارداتی نیز به قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار شهر تهران در حال عرضه است و با واردات دام زنده از کشور رومانی این قیمت از هفته آینده کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: قرار است ۲۰۰ هزار راس دام زنده از کشور رومانی وارد کشور شود.

شایان ذکر است قیمت گوشت قرمز با افزایش قیمت روبرو شده‌ است و به همین دلیل مسئولان اقدام به فروش با کارت ملی در بازار تره‌بار و واردات گوشت کردند و اکنون نیز نحوه فروش گوشت به صورت اینترنتی مطرح شده‌ است.