(شرح آنلاین) - تیم ماشین سازی تبریز و پیکان امروز جمعه از بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر کشور به دیدار هم می روند.

دو تیم ماشین سازی تبریز و پیکان تهران امروز در حالی مقابل هم بازی می کنند که حسین فرکی سرمربی پیکان بازی در مقابل این تیم را سخت دانسته است.

اظهار داشت: ماشین‌ سازی تبریز تیم خوبی است و برای همین فردا بازی سختی درپیش داریم ولی تلاش می کنیم بازی قابل قبول تری نسبت به دو بازی قبلی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که در میانه جدول رو به بالا قرار بگیریم، گفت: بضاعت مجموعه تحت اختیارم در حدی نیست که بتوانیم در کورس قهرمانی باشیم.

فرکی ادامه داد: پیکان پتانسیل بالایی دارد و باید از آن استفاده کنیم. بازی فردا ۶ امتیازی است و کسب یک یا ۲ برد می‌تواند ما را به جایگاه بهتری برساند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می‌خواستم خودم را بازسازی کنم، افزود: سومین حضورم روی نیمکت پیکان است. با توجه به شرایطی که در پیکان به وجود آمد این موقعیت فراهم شد که کارم را بعد از یک فصل و نیم ادامه دهم.

فرکی با اشاره به اینکه شرایط سختی برای پیکان در نیم فصل اول به وجود آمده بود، افزود: در سه بازی گذشته دو شکست داشتیم و هنوز زمان کافی داریم تا با کار بیش‌تر بتوانیم تفکرات‌مان را در تیم پیاده کنیم.

وی ابراز داشت: امیدواریم مقابل ماشین‌سازی بازی قابل قبولی نسبت به دو بازی قبل انجام دهیم. پیش‌بینی نتیجه سخت است و همه چیز در پایان بازی مشخص می‌شود. ما یک بازی عقب افتاده هم مقابل سایپا داریم و باید نتیجه خوبی کسب کنیم.

فرکی با تاکید بر اینکه این بازی به نوعی ۶ امتیازی است، گفت: با شناخت خوب از این تیم به میدان می‌ رویم، ما روی نقاط ضعف ماشین‌سازی کار کرده‌ایم و امیدواریم که فردا از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: انگیزه زیادی برای بازی برابر این تیم داریم تا ناکامی‌های‌مان را جبران کنیم و با یک دو برد روحیه بازیکنان‌مان را برگردانیم. امیدوارم از تبریز دست پر خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تماشاگران ماشین سازی نیز گفت: ماشین ‌سازی از حمایت تماشاگرانش برخوردار است و این یک نکته خوب در فوتبال است، برخی تیم‌ها هستند که شرایط اقتصادی خوبی ندارند اما از حمایت تماشاگران برخوردارند که این حمایت به نفع آن تیم ها است. ما هر وقت با تیم‌ های پرطرفدار البته در زمین خودمان بازی می ‌کنیم، غریبه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند تقریباً مشخص شده‌اند، گفت: پیش‌بینی فوتبال سخت است. سایر تیم‌ها تلاش می‌کنند خودشان را به بالا یا میانه جدول برسانند.

فرکی گفت: برای ماشین سازی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها تیمی ریشه دار و قدیمی هستند و به همین دلیل از حمایت‌ های خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم شرایط تیم تغییر کند، اظهار داشت: در اینکه پیکان تیمی ریشه‌دار با ساختار خوب است، شکی نیست ولی نمی‌توان با این بضاعت با تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، رقابت کنیم.

گفتنی است دیدار ماشین سازی و پیکان ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: می خواهیم در ماشین سازی ستاره پرور باشیم و در پایان فصل ستاره‌های خوبی به فوتبال تبریز و ایران معرفی کنیم.

می خواهیم ستاره پرور شویم

محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز مقابل  پیکان اظهار داشت: تراکتور و ماشین‌ سازی تبریز دو تیم جدا از هم هستند ولی تلاش می کنیم بازیکنان خوب و ستاره های جدید به فوتبال آذربایجان معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کنعانی زادگان را در ماشین سازی احیا کرد، افزود: کنعانی ‌زادگان داشت در فوتبال ما فراموش می‌ شد ولی او را احیا کردیم و به تیم ملی رساندیم و این بازیکن واقعا در جام ملت‌ های آسیا عملکرد خوبی داشت.

مهاجری با اشاره به اینکه شاگردان تیمش فعل خواستن را خوب صرف کردند، ادامه داد: روند رو به رشدمان را در نیم فصل دوم ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اینکه بازی با پیکان ۶ امتیازی است، گفت: تیم پیکان در هفته ‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده ولی در بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشت. آنها در بازی با سپاهان موفق شده بودند در دقایقی حریف را تحت فشار قرار دهند.

وی با بیان اینکه پیکان مربی با تفکری به نام فرکی دارد، گفت: اجرای تفکرات او در پیکان احتیاج به زمان دارد و ما سعی داریم از این زمان به خوبی استفاده کنیم و مقابل این تیم پیروز شویم.

مهاجری با اشاره به اینکه در بازی فردا تیمش برابر پیکان کار سختی دارد، گفت: پیکان می‌ خواهد خود را از فشار آزاد کند و هر طور که شده، نمی‌ خواهد ببازد. همچنین حضور فرکی کار ما را سخت می کند که البته همه این موارد به ما انگیزه می‌ دهد تا با قدرت بیشتری به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش راه خود را پیدا کرده اند، گفت: هیچ چیز نمی‌تواند برای صرف کردن فعل خواستنشان محدودیت ایجاد کند. همه می‌دانیم که در ادامه مسابقات چه بازی‌های سختی را پیش رو داریم.

مهاجری با تاکید بر اینکه تیمش در بازی های گذشته خوب کار کرده است، افزود: در بازی ‌های گذشته ۷ امتیاز کسب کرده‌ایم که اگر دو امتیاز بازی با سپیدرود را هم از دست نمی ‌دادیم الان جمع امتیازاتمان در نیم فصل دوم ۹ امتیاز بود.

وی گفت: بازیکن ما در لحظات آخر بازی به جای اینکه توپ را به جلو می‌فرستاد، عقب زد و ۲ امتیاز را به راحتی از دست دادیم به هر حال فوتبال همین است و این موارد در آن اتفاق می‌افتد.

وی با تاکید بر اینکه تیمش در نیم فصل دوم توانسته از انتهای جدول و از رقابت با استقلال خوزستان و سپیدرود خارج شود، گفت: ما موفق شده ایم رقبای جدیدی در رتبه‌ های بالاتر جدول پیدا کنیم. امیدواریم بتوانیم در جایگاه‌های بالا جدول نیز موفق باشیم.

مهاجری با بیان اینکه ماشین‌ سازی باید بهترین تیم نیم‌ فصل دوم باشد، ادامه داد: در نیم فصل اول خوب نبودیم ولی در نیم فصل دوم خوب کار کردیم و باید این روند را ادامه دهیم.

وی در پایان با دعوت از هواداران تیمش برای حضور در ورزشگاه گفت: حضور آنها به ما انرژی و انگیزه بالایی می دهد. امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و پیروز شویم.

گفتنی است شاگردان رضا مهاجری در شرایطی فردا چهارمین بازی خود در نیم فصل دوم را مقابل پیکان تهران انجام می دهند که در شروع نیم فصل عملکرد خیلی خوبی داشتند و از ۳ مسابقه قبلی ۷ امتیاز به دست آوردند. ماشین سازان استقلال خوزستان و نفت آبادان را برده اند و با سپیدرود در دقایق پایانی مساوی کردند تا ۷ امتیاز به دست بیاورند و در نیم فصل دوم بدون شکست بمانند.

دیدار ماشین سازی و پیکان ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.