تبریز،(شرح آنلاین) - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر ایجاد فضای تعامل بین بخشی فعالان اقتصادی گفت: برون رفت از رکود اقتصادی و رفع موانع تولید نیازمند مدیریت واحد با بهره گیری از تجارب اتاق بازرگانی محقق می شود.

اسماعیل چمنی در گفتگو با خبرنگار ما، صادرات غیر نفتی استان آذربایجان شرقی را سپهر ارز آوری در نظام مبادلات اقتصادی کشور دانست و افزود: با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، محصولات صنایع مختلف استان به کشورهای دنیا صادر می شود.

وی تصریح کرد: تبریز برند اقتصادی خود را به صورت فرامنطقه به سایر کشور ها دیکته می کند و این نشان از توانمندی فعالان اقتصادی در حوزه ها و سطوح مختلف دارد.

چمنی با بیان اینکه نقش اتاق بازرگانی تبریز در مدیریت نظام حاکم بر اقتصاد استان و تبریز نباید نادیده گرفته شود، اظهار داشت: اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در چهار بخش صنعت، معدن، بازرگانی و کشاورزی متشکل از ۱۵ نفر با تعامل و همدلی توانسته اند نقش بسزایی در یکپارچگی نظام اقتصادی استان ایفا کنند.

رییس اتحادیه تولید کنندگان فرش دستباف تبریز همچنین با بیان اینکه در آستانه برگزاری ادواری انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز هستیم، متذکر شد: رمز موفقیت اقتصادی استان بهره گیری از تمامی ظرفیت هاست و می توانیم با تعامل روند رو به رشد توسعه را تسهیل و تسریع کنیم.