مهر ، (شرح آنلاین) - فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: سپاه و ارتش دوشادوش همدیگر با هرگونه تهدید مقابله می‌کنند.

صبح امروز پنج شنبه رژه بزرگ روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح، در بزرگراه نیایش تبریز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) در این مراسم گفت: امروز روزی به یاد ماندنی در تاریخ است، روز حیات دوباره ارتش و اعتماد تاریخ ساز امام به ارتش است.

وی گفت: حماسه آفرینی ارتش سرافراز در حماسه ۸ سال دفاع مقدس در جهت حفظ و تقویت ارتش است. سپاهیان دلاور و ارتش و مرزداران شجاع در عرصه‌های مختلف رشد و پیشرفت کرده‌اند.

میرزایی ابراز داشت: نیروهای مسلح و ارتشی مقتدر و با افتخار را به ملت‌های دیگر معرفی کرده‌ایم. ما با تکیه بر جوانان متعهد و عزمی راسخ و با تقدیم ۴۸ هزار شهید راه خود را جهادی وار ادامه می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: امروز ارتش همراه با سپاه در اوج آمادگی قرار دارد و دوشادوش هم با هرگونه تهدید مقابله خواهیم کرد و دل استکبار را به لرزه در می‌آوریم.

وی اظهار داشت: موفقیت و سربلندی تاریخ ساز ارتشیان در عرصه‌های مختلف، زیر سایه رهبری انقلاب و ولایت فقیه بوده است و قبلاً نیز در تبلور وجود امام راحل (ره) بود.

 

 

منبع: مهر

الف خ ۷۲ /