شهردار کلانشهر تبریز در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌نشین تبریز و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه از برنامه‌های طولانی‌مدت شهرداری تبریز برای مناطق حاشیه‌نشین شهر خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار نیوز، ایرج شهین‌باهر در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه نشین تبریز و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین برنامه‌های بلندمدتی داریم.

او ادامه داد: شهرداری تبریز پیگیر آن است که با همکاری شرکت‌های داخلی و خارجی به شکلی انبوه ساخت و سازی های ارزان قیمت انجام دهد تا ساکنان حاشیه شهر به منازل جدید انتقال پیدا کنند اما این موضوع زمان‌بر است و در طول یک یا دوسال امکان‌پذیر نیست.

شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز موظف است تا زمانی که شهروندان عزیز تبریزی در حاشیه شهر سکونت دارند، وضعیت موجود را بهبود ببخشد.

او مهم‌ترین مشکل ساکنان بافت حاشیه‌نشین را دسترسی عنوان کرد و افزود: شیب زمین در برخی مناطق بالای ۶۰درصد است و این برای شهروندان مطلوب نیست؛ در همین راستا شهرداری منطقه ۱ تبریز اهتمام ویژه‌ای به خرج داده تا کوچه‌ها پله‌گذاری شوند و دسترسی به منازل آسان‌تر شود.

شهین‌باهر همچنین بیان کرد: با حضورمان در مناطق حاشیه‌نشین پیگیر هستیم که هم آسفالت این مناطق، هم پله‌گذاری و هم برخی فضاهای رفاهی مثل میادین فوتبال احداث شود و امیدواریم تا آخر سال ۹۷ بتوانیم به تعهداتی که پیش‌بینی کرده بودیم دست یابیم.