مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز ضمن اعلام خبر سفر شهرداران شهرهای تابعه استان تهران به تبریز گفت: دلیل این سفر معرفی شهرداری تبریز به عنوان شهرداری موفق در حوزه توسعه گردشگری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده از برگزاری دوره آموزشی داخلی شهرداران شهرهای تابعه استان تهران در تبریز خبر داد و گفت: در راستای اجرای شیوه‌نامه ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور این دوره آموزشی در تبریز برگزار می‌شود.

وی درباره دلیل انتخاب تبریز برای برگزاری این دوره آموزشی داخلی توضیح داد: با توجه به اینکه شهرداری تبریز در محورهای آتش‌نشانی، خدمات ایمنی، و توسعه گردشگری شهری از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان شهر موفق معرفی گردیده است، زمینه تبادل تجربیات و دستاوردهای شهرداران تهران در این سفر فراهم می‌شود.

حاجی‌زاده همچنین تصریح کرد: در جریان این سفر، شهرداران شهرهای تابعه استان تهران از فعالیت‌ها و پروژه‌های شهرداری تبریز در موضوعاتی که شهرداری تبریز به عنوان شهرداری موفق اعلام شده است بازدید می‌کنند.

به گفته حاجی‌زاده، میزبانی از شهرداران شهرهای تابعه استان تهران در تبریز بر عهده شهرداری تبریز است و این سفر از سه‌شنبه، ۳مرداد آغاز شده است.