پروژه مسیر دسترسی ضلع غربی ورزشگاه یادگار امام تبریز به طول ۵۰۰ متر پس از عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت ریزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، باتلاش جهادی و شبانه روزی عوامل شهرداری کلانشهر تبریز و با همکاری بین بخشی سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه سه، راه دسترسی غربی ورزشگاه یادگار امام (ره) زیرسازی، آسفالت ریزی و آماده بهره برداری شد.

براساس این‌گزارش، تلاش شبانه روزی کارکنان و زحمت کشان شهرداری تبریز در اجرای عملیات آسفالت ریزی راه دسترسی غربی یادگار امام(ره) باعث خلق پروژه ای ماندگار شد.

پیرو قول ایرج‌ شهین‌باهر، شهردار کلانشهر تبریز به هواداران پرشور تیم پرافتخار تراکتورسازی،‌ با اجرای این پروژه در اولین بازی خانگی که روز جمعه در این استادیوم برگزار شد تماشاگران فوتبال شاهد بهره برداری از این مسیر بودند.

این پروژه با تلاش شبانه روزی شهرداری تبریز در طول دو هفته از آغاز اجرای آن به مرحله بهره برداری رسید و با حضور معاون امور عمرانی استان آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران ورزشی استان افتتاح شد.

راه دسترسی جدید ورزشگاه یادگار امام تبریز از ضلع غربی پس از پایان مراحل خاک برداری و خاک ریزی در طول مسیر پس از جدول گذاری و ۵۰۰ تن آسفالت ریزی بین دو نیمه آخرین بازی تیم تراکتورسازی تبریز در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال رسم افتتاح شد.

این مسیر از ورزشگاه یادگار امام آغاز و تا جاده منتهی به رمپ خروجی ترمینال مرکزی تبریز از اتوبان شهید کسایی ادامه دارد.

علاقمندان فوتبال و تیم تراکتورسازی تبریز می توانند برای تماشای بازی های خانگی به سهولت و در مدت زمان کوتاه خود را به سکوهای این ورزشگاه برسانند.

تمامی تلاش خدمتگذاران شهرداری جلب رضایت حداکثری همشهریان عزیز بوده و در این راه با همت مضاعف و کار جهادی پروژه های عمرانی را ادامه خواهند داد.