آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی تبریز امروز با حضور فرماندار تبریز و استادرحیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، فرماندار تبریز با بیان اینکه بخش مرکزی شهرستان تبریز با جمعیت بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر بزرگترین بخش شهرستان بشمار می رود، اظهار داشت: حضور افراد پرتلاش و سخت کوش در این بخش همیشه خواسته ما بوده و هست و آقای قاسم زاده بخشدار سابق اقدامات بسیاری در عمران و تعالی بخش مرکزی انجام داده اند که قابل تقدیر می باشد.

علیار راستگو افزود: با توجه به شرایط روستاها و موارد و مشکلاتی که پیگیری شده بود، توسعه مناطق روستایی از اولویت های این بخش بوده و باید همچنان ادامه یابد.

راستگو خاطرنشان کرد: البته رسیدن به توسعه روستاها نیازمند همکاری شوراهای اسلامی روستا و اهالی منطقه است چرا که هر کاری در مناطق روستایی اتفاق بیافتد بدست خود اهالی و شورای روستاها انجام می شود.

در این مراسم که شهرداران و شوراهای شهرهای سردرود و باسمنج، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش نیز حضور داشتند علی حسین علیپور به عنوان بخشدار جدید مرکزی تبریز معرفی و از تلاشها و خدمات رحیم قاسم زاده قدردانی شد.

بخشدار جدید مرکزی شهرستان تبریزمتولد ۱۳۵۰ در تبریز و دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی است و پیش از این کارشناس برنامه‌ریزی فرمانداری‌های ملکان و اسکو، بخشدار مرکزی عجب شیر و بخشدار خسروشاه بوده است