استاد دانشگاه و مدرس حوزه علمیه تبریز گفت: پر کردن اوقات فراغت بچه ها با تعالیم دینی و‌ رعایت اصل الجار ثم الدار در دعا و خیر خواهی از مؤثرترین شیوه های تربیتی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین ایمانی در مراسم عزاداری ایام فاطمیه مدرسه طالبیه تبریز با بیان اینکه حضرت زهرا(س) برای شوهرش “نعم العون علی طاعت الله” [بهترین یاور برای فرمانبری خدا] و برای فرزندانش بهترین مربی در عرصه های تربیتی بود.

وی حضرت فاطمه زهرا(س) را در عرصه های تعلیم و تربیت ، امر به معروف و نهی ازمنکر ، دفاع از کیان دین و عمود خیمه ی اسلام یعنی ولایت اسوه ای جهانی و الگوئی بی نظیر دانست و کلمات گوهر بار به یادگار رسیده از حضرتشان را مؤید تمام عیار این مدعا عنوان کرد.

حجت الاسلام  ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بخشی از انگیزه های دشمنان در محروم ساختن حضرت فاطمه(س) از فدک تحریم اقتصادی بر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و جلوگیری از نشر معارف دین و یاری رساندن به محرومان بود افزود: چنان که غاصبان فدک طرفی از این توطئه ی شوم نبستند کسانی که نهادهای فرهنگی، دفاعی و حاکمیتی را مورد بی مهری قرار می دهند طرفی نخواهند بست.

مدرس حوزه علمیه تبریز ادامه داد: مدعیان تجربه و میدان داری در عرصه ی دیپلماسی” أین تذهبون!؟”

حضرت زهرا

وی ابراز داشت: جامعه المصطفی العالمیه که دلباختگان اسلام ولایت و انقلاب اسلامی را از اقصا نقاط عالم جذب می کند و تعلیم می دهد کاری جز صدور عالمانه انقلاب انجام می دهد؟ پس این همه جوسازی و کم مهری ها در تصویب اعتبار و تخصیص قطره ای آن برای چیست؟ مسئولان محترم الله الله فی المشاورین، الله الله در نفوذی های با یونیفرم کارشناسی،این همه مجاهدت مخلصانه حوزه های علمیه در تربیت کادر هیئت علمی دانشگاه ها در علوم انسانی، کادرهای عقیدتی سیاسی نظامی و انتظامی، کادرقضائی برای قوه قضائیه، تربیت مربیان دلسوز و موفق برای آموزش و پرورش، تربیت کادر مجرب برای نظام اسلامی و تلاش های بهت انگیز پژوهشی در قالب پایان نامه، مقاله و کتاب، این همه نیروهای تبلیغی کارآمد و زاهد، پاسخگوئی به انبوه شبهات اعتقادی، اجتماعی و سیاسی در راستای تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبین تئوری مترقی ولایت فقیه، ارزش خرید خدمتی ندارد!!؟

حجت الاسلام ایمانی اضافه کرد: پس این همه جوسازی مسموم در رسانه ها و فضای مجازی برعلیه حوزه ها با کدام استدلال منطقی و انقلابی صورت می گیرد!!؟ شورای عالی انقلاب فرهنگی، سکوت و خمودی تا کی؟ کمیسیون فرهنگی، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کجائید؟ هیئت رئیسه مجلس و رئیس فرهیخته مجلس کی برای دفاع از ریشه های نهضت و بازوان توانای انقلاب فریاد خواهید زد!!؟

این استاد حوزه ودانشگاه ابراز دشت: کم مهری به نهادهای فرهنگی، رسانه ملی، بودجه دفاعی در سالی که سخت ترین جنگ فرهنگی و اقتصادی استکبار با انقلاب اسلامی در جریان است با کدام منطق توجیه می شود؟ نیروهای ارزشی کمیسیون تلفیق بودجه، دلسوزان بصیر مجلس، این عصاره ی فضائل ملت کجائید؟

حجت الاسلام ایمانی در این جلسه ادامه داد: تا کی به کارهای غیر ضرور مشغول خواهید بود؟ برخیزید و به رسالت خویش عمل کنید و کم کاری دور از بصیرت برخی از مسئولین بودجه ریزی را جبران کنید که فردا دیر است…

وی همچنین ادامه داد: اینجا سخنی برخاسته از درد با کسانی دارم که شعار حق استقلال حوزه را می دهند عزیزان استقلال از کی؟ از نظام اسلامی؟ از نایب مبسوط الید امام زمان(عج)؟ یا سیاسیون و باندبازها؟

حجت الاسلام ایمانی اذعان داشت: دولت و مسئولان جا دارد شکرانه ی نظام اسلامی را به جای آورند و مجتهد جوان، پرتلاش، آشنای با مدیریت کلان و برنامه محور یعنی آیت الله اعرافی و شورای عالی حوزه های علمیه را یاری نمایند و بیش از این با قحط سالی های بودجه ای حوزه و شیفتگان خدمت بی منت، عالمانه و خالصانه را در تنگنا قرار نداده و دلسرد نکنند.

حجت السلام ایمانی در بخش پایانی سخنان خود عنوان داشت: امروز فاطمیون بصیر در تمام سنگرها از سرکوب داعشی ها، دفاع عاشقانه و حیدرانه از اعتاب مقدسه و حرم های مطهر تا مجاهدت خستگی ناپذیر، بدون هوچیگری و ادعاهای گوش خراش با سبک بسیجیان گمنام، به طور آتش به اختیار جهاد فرهنگی را ادامه داده لحظه ای در مسیر یاری ولی امر درنگ نخواهند کرد.