غلامحسین مسعودی ریحان گفت: برخی با تحریف حرف های من و القای نظرات خودشان به عنوان مفهوم سخنان من در جلسه این هفته شورای شهر تبریز، دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، غلامحسین مسعودی ریحان در تشریح سخنانش در جلسه روز گذشته شورای شهر گفت: معتقدم اگر قانون اساسی اجازه می داد باید از کارشناسان مجرب خارجی در سطح کلان استفاده می کردیم.

او ادامه داد: از نظر من امروز وقتی درآمد پایدار شهرداری ها به کمتر از ۲۰ درصد رسیده است، یعنی برنامه ریزی های شهری ایراد دارد و ما باید از تجارب شهرهای موفق جهان که این مراحل را گذرانده اند، استفاده کنیم.

این عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه اگر قانون اجازه می داد باید از بزرگترین اقتصاددانان جهان در وزارت اقتصاد استفاده می کردیم اظهار داشت: وقتی قانون اساسی صراحتا اعلام می کند که از افراد غیر ایرانی نمی شود در پست هایی مانند وزیر یا شهردار استفاده کرد، کل بحث استفاده از این افراد منتفی است.

مسعودی ریحان با بیان اینکه برخی دنبال سوء برداشت از سخنانم در جلسه شورا هستند و می خواهند روابط من و شهردار را تیره نشان دهند گفت: عملکرد کنونی شهردار تبریز و کسب این میزان درآمد با توجه به شرایط کنونی اقتصادی جامعه بسیار خوب و قابل تقدیر است و از تمام مدیران و کارکنان خدوم شهرداری تشکر می کنم.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز تاکید کرد: عملکرد مجموعه شهرداری تبریز با توجه به جمیع جهات و تمام مشکلات موجود در کشور موفق بوده است.