معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: طرح گفتمان های انقلاب و ایجاد نشاط اجتماعی رویکردهای اصلی برنامه های دهه فجر شهرداری تبریز است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار به نقل از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی با بیان ارزش های انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ویژه برنامه‌های دهه فجر تجدید میثاق آحاد ملت با آرمان های امام و شهدا است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: عدد ۴۰ در آموزه های دینی نشانه عقلانیت است لذا برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی به معنای رسیدن انقلاب به مرحله پختگی است.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز عنوان کرد: آیین جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید با رویکرد جدید و استفاده از شیوه‌های نو و همراه با اقدامات خلاقانه باشد.

حجت الاسلام احمد حمیدی رویکرد “نشاط عمومی” را یکی از شاخصه های برنامه های دهه فجر سالجاری عنوان کرد و افزود: امسال فضاسازی مناسب با روحیات مردم و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد و با توجه به اهمیت ویژه دهه فجر در سالجاری نسبت به سال های گذشته، برای حضور حداکثر مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن تلاش خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری ورود به گفتمان انقلاب اسلامی است تا برای نسل جدید واقعیت‌های دوران انقلاب تبیین شود، گفت: در برابر هجمه‌های شدید دشمنان برای مواجهه با انقلاب اسلامی، تبیین واقعیت‌های دیروز، دستاوردهای امروز و چشم‌انداز آینده در این رویکرد مورد توجه جدی قرار گرفته است.

حمیدی در پایان یادآور شد: جشن انقلاب اسلامی امسال با برگزاری جنگ‌های شاد، آذین بندی‌ها و توسعه نشاط و برنامه‌های فرهنگی، نمایشگاه های مختلف با توجه به اهمیتی که در این زمینه است، به صورت برجسته‌ در سطح شهر نمود پیدا می کند.