تبریز،(شرح آنلاین) - حال که بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019 امارات با شکستی تلخ به پایان رسیده آیا می توان به پیوستن سردار آزمون به تیم فوتبال تراکتورسازی امیدوار بود.

چند سال قبل بود که سردار آزمون از علاقه اش برای پیوستن به تیم تراکتورسازی تبریز در یک برنامه تلویزیونی سخن گفت اما آن زمان نه تراکتور و نه سردار فکر این را نمی کردند که بتوانند با هم همکاری داشته باشند. او در روبین کازان روسیه مشغول بازی بود و حقوق یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی دریافت می کرد.

اما حالا که بازی های جام ملت های آسیا برای ایران به پایان رسیده و مذاکرات تراکتورسازی برای خرید بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی در حال انجام است تلاش روبین کازان برای فروش سردار آزمون نیز که از قبل قوت گرفته بود احتمال مذاکره وی با باشگاه تراکتورسازی هم قوت می گیرد.

این مسئله به قدری محتمل است که گمان می رود زنوزی مالک این باشگاه لیگ برتری بی میل برای جذب او نباشد و صد البته سردار آزمون نیز به خاطر عرق خود به این باشگاه می تواند برای پیوستن به آن علاقمندی نشان دهد.

گاه چنین به نظر می رسد که تراکتور در حال جمع کردن بازیکنان گران قیمت زیر پرچم سرخ تراکتوری هاست تا نام این تیم را پرآوازه کند اما عملکردهای بازیکنان جذب شده هنوز خواسته هوادارانش را تامین نکرده و سردار می تواند نقطه شروعی برای این تحولات باشد.

اکنون باید صبر کرد و دید که زنوزی و آزمون چه تصمیمی برای همکاری می گیرند.

رف۶۱/