(شرح آنلاین ) - ساسان انصاری بازیکن تیم سپاهان در نیم فصل اول ، برای شروع نیم فصل دوم با تراکتورسازی تبریز قرارداد بست تا محمد رضا مهدی زاده از تراکتورسازی به سپاهان کوچ کند.

ساسان انصاری امروز با حضور در فدراسیون فوتبال اصفهان و فسخ قرارداد با سپاهانی ها به جمع سرخ پوشان تراکتور سازی پیوست.

به نظر می رسد با وجود اینکه اعلام نظر رسمی در خصوص دلیل جدایی این بازیکن از سپاهان عنوان نشده ، علت اصلی بر قطعی شدن تصمیم انصاری ، خرید محمد ابراهیمی توسط سپاهانی ها باشد.

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان نیز در خصوص علت جدایی بازکن جدید تراکتورسازی تبریز اظهار نظر صریحی نکرد و آن را مبنی بر تصمیم خود ساسان انصاری عنوان کرد که باشگاه و سرمربی تیم هم با آن موافقت کردند.

توافقاتی میان دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی انجام شده و بنا بر اعلام فتاحی، قرار شده است در قبال ساسان انصاری، محمد رضا مهدی زاده به سپاهان بپیوند و ضمن اینکه باشگاه تراکتورسازی هم از شکایت خود در مورد جذب محمد مسلمی پور کوتاه بیاید.

فتاحی در خصوص مبلغ این انتقالات هم چنین گفت: به هر حال قرار شده مبلغی از سوی باشگاه تراکتورسازی به باشگاه سپاهان داده شود.

اکنون سپاهان علاوه بر در اختیار گرفتن محمدرضا مهدی زاده ، توانسته باشگاه تراکتور سازی تبریز را از شکایت در مورد جذب مسلمی پور منصرف کند و در این میان مبلغی را هم از تراکتورسازی بگیرد؛ مبلغی که در مورد میزان آن خبری منتشر نشده است .

آیا ساسان انصاری برای تراکتورسازی در حدی که در خصوص انتقالش به این این تیم هزینه می شود ارزش خواهد داشت؟

 

فیلم بازی های ساسان انصاری

 

فیلم بازی های ساسان انصاری

 

 

فیلم گل های ساسان انصاری

گل های انصاری در لیگ برتر

گل انصاری مقابل گسترش فولاد

گل هوشمندانه و جچجالی انصاری به استقلال خوزستان

گل های مشابه ضربه ایستگاهی انصاری که جنجال آفرین شد