قوچان، مهر ، ( شرح آنلاین ) - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای حمایت از اشتغالزایی واحد های دانشگاه آزاد از شرکت های فناور حمایت می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : ارتباط با اقتصاد شهری و  ایجاد توانمندی لازم برای حل مشکلات شهری ،استانی و ملی از موضوعات جدیدی است که در دستور کار واحدهای این دانشگاه قرار گرفته است.

وی افزود: واحد فناوری توانسته اند  با این حمایت  ایندانشگاه در بخش های زیست بوم ، علم ، فناوری ونوآوری اقدامات خوبی را به انجام رسانند وحمایت از دیگر شرکت ها نیز دنبال می شود.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خاطر نشان کرد : جوانان وقتی ببینند دانشگاه آزاد در محیط خود به خلاقیت بها می دهد علاقه مند ورود به دانشگاه ازاد می شوند و پس از پایان تحصیلات می توانند در زمینه کسب و کار به عنوان یک فرد موفق و کارآفرین عمل کنند.

طهرانچی تاکید کرد: چون شرکت های فناور شرکت های نوپایی هستند نیاز است تا حمایت لازم از سوی دانشگاه صورت گیرد تا بتوانند وارد عرصه تولید شود که اگر همه واحد های دانشگاهی بتوانند به این شیوه حرکت کنند در بستر سازی برای اشتغال دانش بنیان نیز موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به بازدید خود از دانشگاه آزاد قوچان بیان کرد: این واحد دانشگاهی در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه های پیش رو بوده  و امکانات خوبی دارد و باید به حوزه شرکت های دانش بنیان نیز توجه کند.