(شرح آنلاین ) - چند ساعت بعد از ادعای عجیب رسانه های قطری باشگاه العربی اقدام به معرفی ستاره ایرانی به عنوان یکی دیگر از خریدهای زمستانی کرد.

کمتر از نیم فصل پیش مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه یوپن بلژیک پیوست و مدت زیادی از حضور در چالش اروپایی نگذشته بود که باشگاه العربی از قرارداد سه ساله با این مدافع ایرانی خبر داد و او را به عنوان جدیدترین شکار زمستانی خود معرفی کرد.

استادالدوحه امروز در خبری کوتاه با این مضمون نوشت: « العربی قطر برای خرید پورعلی گنجی به جای احمد ابراهیم عراقی به عنوان پنجمین بازیکن خارجی در زمستان اقدام کرده است».

چند ساعت بعد از این ادعای عجیب باشگاه مطرح شهر دوحه با انتشار تصویری از این ستاره ایرانی با پیراهن العربی از قرارداد سه ساله با پورعلی گنجی خبر داد تا مرتضی پور علی گنجی برای دومین بار به لیگ ستارگان بازگردد.

مرتضی پوعلی گنجی در بازگشت از جام جهانی ۲۰۱۸ با هدف حضور در فوتبال اروپا به پیشنهاد السدی ها پاسخ منفی داد.اهداف وی برای این پاسخ منفی چندان برآورده نشد چون مذاکرات مدافع ۲۶ ساله ایرانی با باشگاه های برایتون در انگلیس همین طور ترابزون اسپور در ترکیه به بن بست خورد و در آخرین روزهای پنجره تابستانی این بازیکن به باشگاه یوپن بلژیک پیوست.

یوپن نیز متعلق به آکادمی اسپایر دوحه است و گفته می شود دخالت شیوخ ثروتمند دوحه و برخی مالکان السد در این انتقال نقش اساسی داشت.

نیم فصل تجربه در ژوپیرلیگ با فراز و نشیب های زیادی برای ستاره ایرانی توام بود به خصوص مصدومیتی که نزدیک به دو ماه پورعلی گنجی را از جمع شاگردان کلود ماکه له له فرانسوی دور کرد.

قبل از آغاز جام ملت های آسیا خبرها پیرامون جدایی احتمالی پورعلی گنجی از باشگاه یوپن به گوش می رسید و حالا باشگاه العربی به صورت رسمی از شکار این بازیکن در زمستان خبر داد تا پورعلی گنجی به جمع عقاب های سرخ شهر دوحه بپیوندد و دومین تجربه بازی در این لیگ در کمتر از چند ماه در کارنامه فوتبالی او ثبت کند ، تیمی که در تمام سال های گذشته با بحران های شدیدی روبرو شده و نتوانسته خود را در قامت یک مدعی در لیگ قطر نشان بدهد.

تیم العربی نزدیک به یک ماه قبل در توافقی غیرمنتظره سرمربی تیم ملی ایسلند را به عنوان مربی جدید این تیم معرفی کرد .

در پنجره زمستانی این تیم جزو فعال ترین باشگاه های لیگ ستارگان لقب گرفت تا جایی که با خرید مدافع ایرانی، پنجمین ستاره خارجی را شکار کرد تا شاید بتواند انتظارات هوادارانش را برآورده نماید.

العربی پیش از این یکی از سنگین ترین قراردادهای تاریخ خود را با اشکان دژاگه کاپیتان ایران در جام ملت ها بسته بود ضمن این در حال حاضر مسعود زراعی ایرانی الاصل دروازه بان آنها قلمداد می شود.