تبریز،(شرح آنلاین) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در این استان گفت: همه نیروهای انتظامی از خدوم ترین نیروهای انقلابی و ارزشی کشورند.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه با بیان این مطلب ابراز داشت: نیروی انتظامی تعطیلی ندارد و شبانه روز در خدمت مردم است.

وی ابراز داشت: بنده از پرسنل این نیرو که در برابر تحرکات دشمنان در کنار سایر نیروهای عزیز همیشه پا در رکاب بوده و به عنوان صدیق ترین خدمتگزاران نظام اسلامی در میدان حضور دارند تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه تبریز گفت: امروز شما نیروهای خدوم ارزشی و انقلابی وظیفه سنگینی بر عهده دارید و آن اینکه انقلابی بمانید و انقلابی عمل کنید.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: شما باید در راه انقلاب ایستادگی و ثبات داشته باشید. پایداری و پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره)، رعایت پاکدستی، پایبندی به تکالیف شرعی و خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهید و صداقت و وفاداری در کنار شجاعت در اقدام و آمادگی در برای ایثار باید برای اقدام در مراحل حساس و بحرانی باید به عنوان وظیفه انقلابی شما مد نظر باشد.

وی گفت: مبارزه واقعی شما با فقر و فساد و تبعیض است که به عنوان یک نیروی انقلابی آن را پیگیر باشید و به عنوان نیروی انتظامی امتیاز ویژه تان سربازی تحت امر فرماندهی معظم کل قواست.