خانه ملت،(شرح آنلاین) - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کلمه وحدت باید حرف همه جناح های سیاسی باشد تا اینکه بر روی همه یاوه سرایی ها و سخن پراکنی های دشمنان خط بطان کشیده شود.

محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش در رابطه با لزوم ایجاد وحدت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بین سیاسیون کشور گفت: ۲۲ بهمن امسال نسبت به سالهای گذشته تفاوت های اساسی دارد.

در راهپیمایی  ۲۲ بهمن و به کوری چشم دشمنان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گرفته خواهد شد.

وی در ادامه همین مبحث افزود: دشمنان انقلاب به ویژه دولتمردان آمریکایی در زمستان سال گذشته تبلیغات و هجمه های سنگینی علیه جمهوری اسلامی در جهت اینکه ایران جشن پیروزی انقلاب خود را نخواهد گرفت به کار گرفته بودند؛ اما به لطف خداوند و با حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی  ۲۲ بهمن و به کوری چشم دشمنان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گرفته خواهد شد.

نماینده مردم تبریز به لزوم ایجاد وحدت و پرهیز از اختلاف سلیقه ها در روز ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد: کلمه وحدت باید حرف همه جناح های سیاسی باشد تا اینکه بر روی همه یاوه سرایی ها و سخن پراکنی های دشمنان خط بطان کشیده شود.

 ۲۲ بهمن از شعارهای اختلاف برانگیز دوری شود

عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: کسانی که در درون نظام هستند و به انقلاب اعتقاد دارند بایستی یا حضور خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هرچه فریاد دارند را بر سر آمریکا بزنند و از ایجاد شعارهای اختلاف انگیزی دوری شود تا اینکه دشمنان از ایجاد این مسائل سوء استفاده نکنند.

سعیدی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز تجلی اراده مردم در دفاع از آرمانهای امام(ره) و انقلاب است و معتقدم ملت با حضور گسترده خود نسبت به سال های گذشته با شعارهای دشمن شکن و وحدت آفرین خود موجب ناامیدی دشمنان می شوند.