(شرح آنلاین) - بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می شود اما قبل از بازی این دو تیم حاشیه های متعددی متن بازی را در بر گرفته است.

یکی از این حاشیه ها صدور بیانیه ای از سوی باشگاه استقلال برای تحت تاثیر قرار نگرفتن سازمان لیگ در بازی این تیم مقابل سرخپوشان تراکتورسازی بود.

استقلالی ها در این بیانیه نوشته بودند : “به نظر می رسد برخی جریانها در حال شکل گیری است تا فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مسئولان برگزاری مسابقات، کمیته داوران و … برای دیدار روز جمعه تحت تاثیر و فشار قرار بگیرند.”

دومین حاشیه که اردوی استقلالی ها را تحت تاثیر قرار داده است شکستن دماغ وریا غفوری است که دیروز در حین تمرین و بر اثر برخورد با حریف خودی رخ داد.

او که بهترین گل زن تیم استقلال است بر اثر این مصدومیت به احتمال قوی بازی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز را از دست خواهد داد.

از سوی دیگر تیم استقلال برنامه ریزی کرده تا برای جانماندن بازیکنانش از پرواز برگشت به تهران که ممکن است به خاطر ترافیک اتوبان شهید کسایی در روز جمعه برایشان اتفاق افتد تمام وسایل بازیکنان را به ورزشگاه یادگار امام انتقال داده و بلافاصله بعد از بازی با اتوبوس به سمت فرودگاه بروند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال هم در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها گفته است که بازیکنان خارجی شان را در برابر تراکتورسازی بازی نمی دهند.

بهتاش فریبا گفته است:  گونکالوس را نمی توان با یک بازی محک زد. او مقابل پیکان یک گل به ثمر رساند ولی هنوز نمی توان فهمید که او تا چه حد می تواند برای استقلال مفید باشد ولی گادوین منشا چهره شناخته شده ای است زیرا در تیم های پیکان و پرسپولیس حضور داشته و عملکرد او برای همه روشن است. به اعتقاد من منشا می تواند بیشتر از آنچه که در پرسپولیس مفید بود در استقلال مفید باشد و فکر می کنم این بازیکن کمک موثری در دیدارهای آینده به استقلال خواهد کرد.