تبریز،تراکتور کلاب،(شرح آنلاین) - باشگاه تراكتور در آستانه دیدار مقابل استقلال تهران با انتشار بيانيه‌ای از هواداران پرشور خود برای حضور در اين مسابقه دعوت كرد و از آن‌ها خواست همچون همیشه فقط به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

در این بیانیه آمده است: هواداران تراکتورسازی همواره سرمایه اصلی باشگاه تراکتور بوده‌اند که در سخت‌ترین روزها به یاری تیم محبوبشان شتافتند.

سومین بازی نیم‌فصل دوم فرصتی است برای استمرار این پیمان ناگسستنی و حضور هواداران به‌عنوان یار دوازدهم قوت قلب سرخ‌پوشان خواهد بود.

تراکتورسازی همواره به داشتن این هواداران بر خود می‌بالد و خداوند را شاکریم که یار دوازدهم ما در سکوها همیشه و هر جا پشت تیم خود بوده و هیچ‌گاه دست از تشویق بی حاشیه تیم محبوب خود برنداشته است.

اگر روزی تراکتور قهرمان جام حذفی شد یا در آسیا خوش درخشید همه و همه در کنار موهبت خداوندی با حمایت هواداران ممکن بود و نماینده فوتبال شمال غرب کشور با داشتن پرشورترین هواداران آسیا خوش درخشیده است.

هوادارانی که همواره سختی‌های فراوانی را به جان خریده‌اند و در سرمای تبریز با مشقت‌های فراوان مسیر استادیوم را پیموده‌اند تا تراکتور درنبرد با رقبا تنها نماند و همواره شعار “یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور بایراقی” را سر دادند و اجازه ندادند لحظه‌ای پرچم تراکتورسازی بر زمین بماند.

این هواداران هیچ‌گاه دست از عشق و علاقه خود برنداشته و با حمایت‌های آگاهانه خود مقدمات موفقیت‌های این تیم را فراهم ساختند.

حال نبردی حساس پیش روی ماست؛ یک «یا علی» برای کسب ۳ امتیاز شیرین این مسابقه لازم است تا موفقیت‌های تیم همراه با هواداران در نیم‌فصل دوم تداوم یابد و همان‌طور که پیش‌ازاین بارها با حضور شما هواداران حماسه‌هایی بی‌نظیر آفریدیم این بار می‌خواهیم حماسه‌ای نو بیافرینیم و حریف را دست‌خالی از تبریز روانه سازیم.

تراکتور در سختی‌های خود پناهگاهی جز خداوند متعال و هواداران پرشورش نداشته است. این شعار نبوده و همواره باور قلبی ماست چراکه مالکیت باشگاه معتقد است، اگر تراکتور تا این لحظه زنده است با نفس‌های گرم هواداران است و حضور پرشور هواداران که تداعی‌کننده طوفان سرخ فوتبال آذربایجان است تضمین‌کننده موفقیت سرخ‌پوشان در دیدار روز جمعه خواهد بود.

سختی‌ها هیچ‌گاه نتوانسته عشق به تراکتور را از دل‌ها دور کند و روز جمعه می‌خواهیم بار دیگر با یک «یا علی» گام به جلو بگذاریم و برای رسیدن به اهداف خود از هواداران پرشور، وفادار و آگاه تراکتورسازی می‌خواهیم با حضور حماسی خود در ورزشگاه در طول ۹۰ دقیقه به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند تا با تشویق‌های خاص خود بار دیگر فرهنگ ناب مردمان آذربایجان را به نمایش بگذاریم و با یاری خداوند یک گام دیگر به‌سوی هدف خود برداریم.

اکنون‌که چشم فوتبال ایران به ما دوخته‌شده است، با همدلی و اتحاد و پرهیز از هرگونه بی‌احترامی به حریف و تیم داوری روز جمعه تا آخرین نفس به دفاع از نام تراکتور می‌پردازیم تا تأثیر این حمایت را در ساق پای سرخ پوشان ببینیم و به یاری خداوند به موفقیت دست یابیم.

وعده ما:

روز جمعه ۲۶ بهمن سال ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

ورزشگاه ۷۰ هزارنفری یادگار امام (ره) تبریز