جودکار جوان تبریزی گفت: کم کاری مسئولان ورزشی موجب عدم کسب سهیمه المپیک ریو در رشته جودو شد. آرش آقایی در گفت وگو با خبرنگار شرح آنلاین با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از حضور در رقابت های آسیایی جودو برای کسب سهمیه المپیک ریو در ابوظبی امارات و کسب رتبه هفتم در این […]

جودکار جوان تبریزی گفت: کم کاری مسئولان ورزشی موجب عدم کسب سهیمه المپیک ریو در رشته جودو شد.

آرش آقایی در گفت وگو با خبرنگار شرح آنلاین با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از حضور در رقابت های آسیایی جودو برای کسب سهمیه المپیک ریو در ابوظبی امارات و کسب رتبه هفتم در این رقابت ها، می توانستم با کسب کمتر از ۲۰۰ امتیاز در مرحله دوم این رقابت ها در کره جنوبی، سهمیه ی حضور در المپیک را کسب کنم که با کم کاری مسئولان ورزشی مواجه شدم.

وی افزود: متأسفانه مسئولان ورزشی با بیان اینکه اعتبار لازم برای حضور شما در کره جنوبی نیست، مانع کسب سهمیه المپیک شدند.

آقایی در ادامه با بیان اینکه حمایتی از سوی مسئولان صورت نمی گیرد، ادامه داد:متأسفانه تاکنون حمایتی از سوی مسئولان صورت نپذیرفته و تنها چندین نامه برای اشتغال من نوشتند که سه سالی است تاکنون ثمره ای نداشته است.

وی همچنین ادامه داد: تنها در یکی از موارد مرا به یکی از کارخانجات استان معرفی کرده بودند که باید از ساعت ۷ صبح تا عصر به عنوان کارگر در آنجا کار می کردم و در آن موقع نه می توانستم به جودو بپردازم و نه توان شور انجام کار داشتم.

وی با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزشی استان، تصریح کرد: در طول ۴۰ سال سابقه ورزشی جودو در استان، من به عنوان تنها مدال آور جهانی استان در این رشته هستم که هیچ حمایتی صورت نمی گیرد.

این ورزشکار تبریزی در ادامه افزود: من برای مسابقه حتی لباس جودو ندارم و به دلیل بیکاری, توان خرید لباس مناسب نیز ندارم؛ تنها در این راه، دکتر فیاض پور با توجه به توان خود حمایت های جزئی از من صورت می دهد.

 

آرش آقایی دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی و چندین مدال رنگارنگ کشوری و بین المللی است که هفته قبل نیز توانست در مسابقات قهرمان کشوری ضمن کسب مدال برنز به اردوی تیم ملی جودو دعوت شد.