سازمان سنجش ، ( شرح آنلاین ) - مهلت ثبت نام آزمون‌ اخذ پروانه مشاوره خانواده سال 1398 تمدید شد.

مرکز امور مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه  با صدور اطلاعیه اعلام کرد مهلت ثبت نام در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده تا ۱۵ اسفند ماه تمدید شد.

مطابق این اطلاعیه متقاضیان ثبت نام میتوانند تا روز چهاشنبه ۱۵ اسفند ماه با راجعه به وبسایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده اقدام کنند.

شایان ذکر است از شرایط شرکت در این آزمون تأهل دائم و داشتن حداقل ۴۰ سال سن و ۵ سال سابقه کار یا ۳۵ سال سن و حداقل ۸ سال سابقه کار مرتبط است.

داشتن مدرک کارشناسی از دانشکده‌های معتبر داخلی یا خارجی مورد تأیید وزارت علوم و فناوری و یا بهداشت و آموزش پزشکی، یا معادل حوزوی آن در رشته‌های مطالعات خانواده، مشاوره (گرایش خانواده)، روان‌پزشکی، روان‌شناسی (گرایشهای عمومی،اجتماعی وتربیتی)، مددکاری اجتماعی (گرایش خانواده)، خدمات اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و سطح دو حوزه علمیه و بالاتر(گرایش فقه و اصول) باز جمله شرایط اخذ پروانه مذکور عنوان شده است.

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۲/۱۰ قابل دسترسی و پرینت خواهد بود. آزمون روز جمعه مورخ ۹۸/۰۲/۱۳ در تهران و برخی از مراکز استان (با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان) برگزار خواهد شد. مکان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.