( شرح آنلاین ) - استاندار تهران گفت: بانک ها موظف به اجرای مصوبات تسهیل و موانع تولید هستند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در استانداری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های دولت در این است که حمایت همه جانبه ای از تولید داشته باشیم و از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنیم ستاد به طور منظم تشکیل جلسه می‌دهد.

محسنی بندپی با بیان اینکه در جلسه امروز در مورد ۱۴ بنگاه اقتصادی مشکل دار در زمینه‌های مختلف بانک، تأمین اجتماعی و امور مالیاتی بحث و تبادل نظر شد گفت: در این جلسه مقرر شد که این دستگاه‌ها مصوبه ستاد تسهیل را اجرایی کنند تا بنگاه‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

استاندار تهران بیان داشت: بنگاه‌های دارای مشکل در زمینه‌های تولید قطعات خودرو و محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی فعالیت داشتند و عمدتاً کشاورزی صنعتی و دارویی صنعتی بودند که مشکل این شرکت مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکل بانک‌ها مشکل کشوری است اظهار داشت: در ستاد تسهیل همه مصوبات بر اساس قانون است و مصوبات نیز بر اسا س قانون تعیین می‌شود بانک‌ها نمی‌توانند تخطی کنند و موظ هستند که مصوبات تسهیل و موانع تولید را اجرایی کنند.