باشگاه تراکتورسازی ٰٰٰٰٰٰٰٰٔٔ (شرح آنلاین) - سرمربی خارجی تیم تراکتور بازی فردا مقابل ماشین‌سازی را سخت‌تر از دیدار مقابل سپاهان دانست.

جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا یک بازی سخت پیش رو داریم. یکی از مسائلی که این بازی را حساس می‌کند دربی بودن آن است. همیشه در دربی کسانی که بازی می‌کنند می‌خواهند خود را به هواداران نشان دهند چراکه این بازی تماشاگران زیادی دارد. قطعا فردا دو تیم دوست دارند همدیگر را شکست دهند. از سرمربی ماشین‌سازی شناخت زیادی دارم از وقتی او آمده نتایج این تیم بهتر شده است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما دوست دارم فردا ما پیروز شویم.

وی افزود: من به بازیکنانم هم تأکید کرده‌ام که این بازی می‌تواند سخت‌تر از بازی با سپاهان باشد. این را باید بدانیم ما از بیرون هدیه نمی‌گیریم، باید تلاش کنیم و به همین دلیل هم گفتم این بازی می‌تواند سخت‌تر از بازی با سپاهان باشد. همینطور هم می‌دانیم کادرفنی ماشین‌سازی شناخت خوبی از تیم ما دارد و به خوبی ما را می‌شناسد، اما آماده‌سازی ما برای این دیدار برابر و حتی بیشتر از بازی با سپاهان بوده است. در ماه‌ها و هفته‌های گذشته آنالیزهایی که انجام دادیم دقیق بوده و خوشحالم با آنالیزهای‌مان توانستیم عملکرد خوبی در بازی‌های لیگ داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: بازی قبلی خانگی ماشین‌سازی مقابل پیکان بود. زمانی که در این بازی یک بر صفر عقب بودند، یک پنالتی را از دست دادند. مالک باشگاه هم آن زمان در ورزشگاه بود و این اتفاق تلخی بود. بازی بعد این تیم در اصفهان با ذوب‌آهن بود. می‌دانید که بازی صفر – صفر و نخوردن گل در خانه حریف عملکرد قابل قبولی است. به بازیکنانم گفتم تمرکزی که باید در بازی فردا داشته باشیم باید بیشتر از بازی‌های قبل باشد. اگر بخواهیم مقابل ماشین‌سازی عملکرد خوبی داشته باشیم باید مانند بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشته باشیم. قبل از پایان سال دو بازی پیش‌رو داریم. بازی با ماشین‌سازی الان مهم‌ترین بازی ما قبل از پایان سال جاری است. تنها مصدومی که داریم علی اسماعیلی‌ است که در حال آماده‌سازی او هستیم تا شرایط بازی را پیدا کند. حامد حسین‌علی‌زاده هم دیگر بازیکنی است که تلاش می‌کنیم تا او را آماده کنیم. لی هری اروین هم قطعاً در ترکیب ما حضور ندارد و هفته‌های آینده در مورد او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در مورد واکنش به اظهار نظر خبرنگاری مبنی بر تفاوت دربی تبریز با دیگر دربی‌ها و اینکه هواداران در این دربی هر دو تیم را تشویق می‌کنند و همچنین تغییرات تیم تراکتور نسبت به بازی با سپاهان یادآور شد: شاید بازی فردا از بیرون اینگونه باشد ولی ما تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم. ما در بازی با سایپا تمرکزمان را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم اما بازی قبل را بردیم و در این دیدار هم تلاش می‌کنیم به برتری برسیم. من باید عملکرد بازیکنان‌مان را ببینم، درست است ما در بازی‌های قبل به پیروزی رسیدیم اما من نیاز به زمان داریم تا به شناخت کافی از تیم برسم. درست است هواداران دوست دارند هر دو تیم را تشویق کنند اما ما می‌خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم.

لیکنز در ادامه یادآور شد: زمانی که من آمدم بازیکنان را تحویل گرفتم و سعی کردم آن‌ها را به بهترین شرایط برسانم. سطح انگیزشی بازیکنان برای من بسیار مهم است، چون خیلی‌ از تیم‌ها می‌خواهند به ما برسند و یا تیم‌ها رده بالایی می‌خواهند فاصله بگیرند. اول از همه دوست دارم برای همه احترام قائل باشم و بعد برای مردم تبریز و شما احترام قائلم. تیم‌هایی هستند که در لیگ حضور دارند که هم قهرمانی بیشتری تجربه کرده‌اند و هم در لیگ قهرمانان حضور بیشتری داشته‌اند. این چیزی است که ما تا الان نداشته‌ایم و قرار است در آینده روی آن برنامه‌ریزی کنیم تا به اهداف بلند مدت‌مان برسیم. چیزی که برای من اهمیت دارد بازیکنانی هستند که در اختیار داریم و اصلاً به آینده کار ندارم قرار است کدام بازیکن کنار من باشد یا نباشد. ما در کادرفنی تلاش زیادی می‌کنیم تا بهتر شویم و برای این هدف تلاش می‌کنیم.

وی در پایان در مورد رویارویی خود با رضا مهاجری و اینکه عماد مهاجری (فرزند رضا مهاجری) در کادرفنی تراکتورسازی حضور دارد گفت: این خیلی سخت است (باخنده). همانطور که می‌دانید آقای مهاجری دوست خیلی خوب من است، اما ما فردا یک رقیب هستیم و به چشم یک رقیب همدیگر را می‌بینم ولی بعد از بازی بازهم با هم دوست هستیم. می‌دانم مهاجری چگونه بازیکنانش را به لحاظ انگیزشی برای این دیدار آماده کرده است.

 

ر ع ۷۷/