تسنیم ، (شرح آنلاین) - شهردار کرمان از راه‌اندازی اتوبوس دو طبقه گردشگری رو باز در ایام عید نوروز جهت سرویس‌دهی به مردم و گردشگران در کرمان خبر داد.

سید مهران عالم زاده ، با اشاره به اینکه شهرداری کرمان در استقبال از سال جدید برنامه‌های فرهنگی و هنری و افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر کرمان را در برنامه دارد اظهار داشت: در بخش استقبال از میهمانان نورزی در ورودی‌های شهر کرمان به چهار زبان به میهمان خوش‌آمدگویی انجام شده است.

وی از راه‌اندازی ۱۲ ایستگاه «از من بپرس» جهت اطلاعات گردشگری و شهر به مسافران خبر داد و افزود: وجود راهنمایانی با دوچرخه، موتورسیکلت و حتی تاکسی‌هایی ویژه این امر در سطح شهر حضور دارند و پارک‌بانانی با لباس مخصوص جهت در شب رانندگان تاکسی ویژه شهردار کرمان با اشاره به اینکه افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی تا پایان سال در شهر کرمان انجام می‌شود گفت: بهره‌برداری بیش از ۱۰ بوستان محلی، ۱۰ المان و مجسمه و ۱۰ سفره هفت‌سین را در نقاط مختلف شهر کرمان از دیگر برنامه‌های شهرداری کرمان برای استقبال از سال جدید است.

وی به برگزاری جشنواره فرهنگ هنری و برگزاری کنسرت‌ های موسیقی در پارک مادر، بوستان قائم و فرهنگسراهای مختلف اشاره کرد و افزود: اکران فیلم‌های مستند در پارک‌های کرمان و برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

عالم زاده با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل، ۱۲ اتوبوس تا پایان سال و در مجموع ۲۳ اتوبوس تا پایان فروردین به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمان اضافه می‌شود گفت: اتوبوس دو طبقه رو باز ویژه گردشگری در ایام عید نوروز جهت سرویس‌دهی به مردم و گردشگران راه‌اندازی می‌شود.

الف خ ۷۲ /