ورزش 3 ، (شرح آنلاین) - حرکت فروتنانه مارکوس راشفورد، ستاره یونایتد که بعد از شکست و حذف پاری سن ژرمن در بازی دیشب به سراغ کیلیان امباپه رفت و به او دلداری داد مورد توجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال قرار گرفته.

مارکوس راشفورد بدون شک ستاره بزرگ منچستریونایتد در بازی دیشب این تیم مقابل پاری سن ژرمن بود. کسی که در واپسین لحظات بازی با قدرت و صلابت، مسئولیت زدن پنالتی‌ای را پذیرفت که هیچ بازیکنی از منچستریونایتد تمایلی به پذیرش آن نداشت. راشفورد جوان اما بدون تردید پشت توپ ایستاد و دروازه PSG را باز کرد تا تیمش راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شود.

اما به جز این پنالتی، یک حرکت راشفورد در پایان بازی مورد توجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال قرار گرفته و باعث شده او در گوشه و کنار دنیا مورد تحسین قرار گیرد.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و حذف پاری سن ژرمن، درحالیکه بازیکنان یونایتد در زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند و به همراه کادر فنی‌شان سر از پا نمی‌شناختند، مارکوس راشفورد با تواضع و فروتنی به سمت کیلیان امباپه، ستاره جوان PSG رفت و به او دلداری داد.

در ماه‌های اخیر، راشفورد و امباپه بارها با هم مقایسه شده‌اند. بعد از پیروزی ۲-۰ پاری سن ژرمن در اولدترافورد، همه نگاه‌ها اما به امباپه دوخته شده بود و اکثر تحلیل‌گران منتظر بودند که فصل جاری لیگ قهرمانان، فصل درخشش خارق‌العاده این ستاره جوان فرانسوی باشد.

ولی دیشب، این مارکوس راشفورد بود که درخشید و توانست امباپه را تحت تاثیر قرار دهد. و در نهایت راشفورد بود که مهر پایانی بر آرزوهای اروپایی ستاره جوان فرانسوی زد. امباپه حالا باید دست‌کم تا سال آینده برای درخشش دوباره در اروپا منتظر بماند.

ر ع ۷۷/