کرمانشاه،مهر،(شرح آنلاین) _ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: طی سال جاری ۶۰ درصد اشتغال پیش بینی شده در کرمانشاه محقق شد.

حسن عزیزی  اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون پیش بینی ایجاد ۵۴ هزار و ۳۶۰ اشتغال در سند توسعه اشتغال برای استان در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۲ هزار و۸۲۰ مورد آن محقق و در سامانه رصد ثبت شده و نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد از اشتغال‌های پیش بینی شده محقق شده است، افزود: اشتغال‌های محقق شده در حوزه مشاغل خانگی، تسهیلات روستایی-عشایری و تسهیلات حمایتی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۲۹۹ مورد تسهیلات اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی، ۴۸۲۸ فقره در حوزه تسهیلات روستایی و عشایری و ۳۲۴ فقره نیز در حوزه تسهیلات حمایتی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: مجموع اشتغال ایجاد شده در مناطق زلزله زده نیز ۱۵ هزار و ۵۰۶ مورد بوده است.

به گفته عزیزی، میزان اشتغال پیش بینی شده برای شهرستان کرمانشاه ۱۶ هزار و ۴۸۱ مورد بوده که تنها ۳۰ درصد آن معادل پنج هزار و ۲۳ مورد محقق شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات پرداخت شده در حوزه تسهیلات روستایی و عشایری بوده افزود: شهرستان‌های صحنه، کنگاور، دالاهو، قصرشیرین و سرپل ذهاب بیش از ۱۰۰ درصد تحقق اشتغال پیش بینی شده را داشته‌اند.

 

پ ع ۷۲/