میزان، (شرح آنلاین) - فرمانده انتظامی استان تهران در حاشیه کارگاه آموزشی رانندگان سازمانی از برخورد قاطعانه با خاطیان این حرفه خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: پلیس الگوی شهروندان است و ما می‌بایست در ابتدای امر خودمان قانون‌مدار باشیم و سپس سراغ اصلاح و برخورد با رانندگان خاطی برویم.

حسین رحیمی در کارگاه آموزشی رانندگان سازمانی با اشاره به این موضوع که مردم از پلیس توقع ویژه‌ای دارند اعلام کرد: رانندگان خودرو‌ های سازمانی می‌بایست قانونمند باشند و کلیه اصول ترافیکی را رعایت نمایند تا بتوانند با سایر شهروندان و رانندگان خاطی برخورد قانونی نمایند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: استفاده بی مورد از خودرو‌های سازمانی و روشن نمودن چراغ‌های گردان وسایل نقلیه سازمانی به غیر از حین ماموریت‌ها و موارد خاص توسط کارکنان و رانندگان سازمانی ممنوع است.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی اظهار داشت: هریک از مامورین و کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در صورت انجام هرگونه تخلف رانندگی چه با خودروی شخصی خود و چه با خودروی سازمانی علاوه بر توقیف خودرو و پرداخت جرائم، با آن‌ها برخورد انضباطی نیز صورت می‌گیرد.

وی ضمن تبریک سال جدید، همه رانندگان سازمانی را به نظم، انضباط و رعایت قوانین و مقررات فرا خواند.

س ر ۷۰/