کرمانشاه، مهر،(شرح آنلاین) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: مردم خیر استان بیش از ۶ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان در جشن نیکوکاری امسال به نیازمندان کمک کردند.

حسین خدرویسی اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» طی روزهای پانزدهم تا هفدهم اسفند ماه برگزار شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰۰ پایگاه در مدارس و آموزشگاه‌های استان و ۱۰۰۰ پایگاه ثابت و سیار این نهاد در شهر و روستاها و مصلاهای نماز جمعه به کار جمع آوری کمک‌های مردمی مشغول بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بیان داشت: آمارهای اولیه حاکی از آن است که مردم خیر استان کرمانشاه در جشن نیکوکاری مردم استان بیش از ۶ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان به نیازمندان کرمانشاهی کمک کردند.

وی عنوان کرد: کمک‌های غیرنقدی این جشن پیش از عید نوروز در میان خانوارهای نیازمند از پیش شناسایی شده توزیع و کمک‌های نقدی نیز در اسرع وقت به حساب سرپرستان این خانوارها واریز می‌شود.

خدرویسی با اشاره به اینکه این نهاد همچنان آمادگی دارد کمک‌های مردم خیر در آستانه سال جدید را برای خانوارهای نیازمند جمع‌آوری و به دست این خانوارهای محروم برساند، یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند کماکان کمک‌های خود را تا پیش از آغاز سال جدید به نیازمندان اهدا کنند.

وی تصریح کرد: خیران می‌توانند برای مشارکت در این جشن ملی کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا و یا با شماره گیری کد #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه کمک‌های خود را اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین مردم خیر می‌توانند از طریق اپلیکشن های موبایلی آپ، بله، سکه و سنا نیز به نیازمندان کمک کنند.

 

پ ع ۷۲/