بیرجند، مهر،(شرح آنلاین) - معاون رئیس جمهور گفت:: امید است ظرف مدت یک سال احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی خراسان جنوبی به اتمام برسد.

محمدباقر نوبخت امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای بهره برداری بهتر از یک پروژه و به موقع عامل‌های پشتیبانی مالی، تأمین اعتبار و مدیریت اجرای پروژه دخیل است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: خوشبختانه اعتبار مالی این مساکن برای افراد نیازمند تأمین شده است، افزود: در این زمینه پرداخت‌هایی هم انجام شده است.

نوبخت با اشاره به اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای ساخت به موقع پروژه بیان کرد: دستگاه مجری این ۱۰ هزار واحد مسکونی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که توانایی خود را نشان داده است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: بنیاد مسکن ظرف مدت یک سال واحدهای مسکونی کرمانشاه را به اتمام رساند و این مسئولیت را به خوبی به پایان رساند.

وی با بیان اینکه تا جایی که منابع اجازه دهد و تأمین باشد، دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند، افزود: امید است ظرف مدت یک سال احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی خراسان جنوبی به اتمام برسد.

نوبخت بیان کرد: بخشی از احداث واحدهای مسکن محرومین روستایی را در کرمان، بخشی در سیستان و بلوچستان و بخشی در خراسان جنوبی آغاز کرده‌ایم.

 

پ ع ۷۲/