ورزش سه ، (شرح آنلاین) - ایسکو، ستاره ناراضی رئال که فصل فاجعه باری را پشت سر می گذارد به جدایی از این باشگاه فکر می کند.

ایسکو فصل را زیر نظر لوپتگی عالی شروع کرد و یکی از مهره های ثابت در ایده های این مربی بود اما پس از اخراج او و آمدن سولاری، شرایط برای ستاره ی اسپانیایی ۱۸۰ درجه تغییر کرد و او به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. در روزهای واپسین حضور سولاری نیز مشکلات این دو به اوج رسیده بود تا جایی که سرمربی آرژانتینی از باشگاه برای این بازیکن تقاضای مجازات کرد.

گفته می شد که سولاری از اضافه وزن وی شاکی بود و این بازیکن هرگز تلاشی برای کاهش وزن خود انجام نداد و دوشنبه ها نیز حاضر نمی شد برای کنترل وزن روی ترازو برود.

 

مسی

 

حال و پس از اخراج سولاری و بازگشت زیدان، شاید شرایط ایسکو متفاوت شود ولی فراموش نکنید که ایسکو در دوران زیدان هم جایگاه ثابتی در ترکیب رئال نداشت.

شب گذشته ادواردو ایندا، مدیر سابق مارکا، در برنامه ال چیرینگیتو ادعای عجیبی را مطرح کرد مبنی بر اینکه ایسکو به مسی پیغام داده است که به زودی با یکدیگر هم تیمی خواهند شد و اینکه منتظر او باشد. مسی همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه ایسکو بوده و دو سال پیش نیز شایعاتی جدی در مورد پیوستن او به بارسلونا شنیده می شد.

در هر صورت دو ماه پیش رو برای تعیین وضعیت آینده ایسکو بسیار حیاتی خواهد بود و باید دید زیدان می تواند این ستاره افول کرده را به اوج برگرداند یا خیر.

 

ر ع ۷۷/