ورزش سه ، (شرح آنلاین) - تیم فوتبال پاختاکور با ارائه یک بازی منسجم مقابل الاهلی عربستان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر برابر این تیم شد.

شاگردان خورخه فوساتی در شرایطی به دیدار برابر پاختاکور ازبکستان رفته بودند که با کسب پیروزی ۲ بر صفر خانگی برابر السد، وضعیت خوبی در گروه چهارم رقابت ها با حضور دو مدعی اصلی یعنی السد و پرسپولیس پیدا کرده بودند؛ اما اتفاقاتی که در ورزشگاه پاختاکور رخ داد، می تواند سرنوشت گروه چهارم را دستخوش تغییر کند.

تیم پاختاکور که در خانه مقابل الاهلی بازی می کرد، نمایش خوبی طی نیمه اول داشت و با تساوی بدون گل دو تیم به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم تیم پاختاکور که مقابل هوادارانش بازی می کرد، فرم بهتری از خود نشان داد و مالکیت را در اختیار خود گرفت تا اینکه در دقیقه ۶۲ آرات بیمکائف که مقابل پرسپولیس هم در تساوی یک بر یک این تیم گلزنی کرده بود، روی یک ضربه ایستگاهی موفق به باز کردن دروازه محمد العویس گلر الاهلی شد.

در ادامه اگرچه تیم فوتبال الاهلی سعی داشت برای زدن گل تساوی فشار بیاورد ولی دفاع منطقی تیم میزبان سبب شد تا آنها فرصت های بسیار کمی داشته باشند و فقط یک بار بود که مهاجم این تیم در محوطه جریمه و به زاویه مخالف شوت زد که این موقعیت هم از دست رفت و در طول بازی هم عمرالسوما که دو گل به السد زده بود، نتوانست کار ویژه ای انجام دهد؛ البته بیمکائف قبل از خروج از بازی می توانست حتی اختلاف را دو برابر کند که با واکنش بسیار خوب العویس توپ به کرنر فرستاده شد.

در نهایت این شاگردان “شوتا آرولادزه” بودند که توانستند با کسب پیروزی ارزشمند خانگی میان یکی از سه مثلث مدعی گروه چهارم، ۴ امتیازی شوند و در صدر قرار بگیرند.

پیش از این تصورها بر این بود که سه تیم الاهلی عربستان، السد قطر و پرسپولیس تهران سه مدعی اصلی گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند ولی حالا پاختاکور با ۴ امتیاز صدرنشین شده، الاهلی با دو بازی سه امتیاز دارد و السد و پرسپولیس هم از دقایقی دیگر در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم می روند؛ دیداری که نتیجه آن می تواند شرایط گروه چهارم را حتی سخت تر از این هم بکند.

 

ر ع ۷۷/