دامغان، مهر، (شرح آنلاین) - فرمانده انتظامی دامغان با اشاره اجرای طرح انتظامی ترافیکی پلیس در نوروز ۹۸ گفت: این طرح با آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس و قبل از پایان سال‌جاری آغاز می‌شود.

سرهنگ سید رضا علوی ، فرمانده انتظامی دامغان ، ضمن بیان اینکه طرح انتظامی نوروزی با آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس دامغان از شنبه ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه دارد، ابراز داشت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و پاسخگویی به مردم و مسافران نوروزی سه ایستگاه در مبادی ورودی و سطح شهر دامغان دایر می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه ایستگاه‌های پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه‌روزی طی ایام نوروز تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار می‌گیرد، اضافه کرد: گشت‌های خودرویی و موتوری با بهره‌گیری از پرسنل توانمند به منظور برقراری نظم و امنیت در شهر بیش از گذشته تقویت می‌شود.

فرمانده انتظامی دامغان بابیان اینکه اسباب‌کشی منازل در ایام نوروز ممنوع بوده و در صورت ضرورت باید با هماهنگی کلانتری‌ها باشد، اظهار داشت: برای کمک به برقراری نظم و امنیت از نیروهای کمکی نیز استفاده می‌شود تا بتوانیم خدمات مطلوب و درخور شأن مردم و مسافران نوروزی ارائه کنیم.

علوی در ادامه تصریح کرد: برخورد با تخلفات رانندگان اقدامات نوروزی پلیس تا پایان تعطیلات با جدیت اجرا خواهد شد تا مسافران و گردشگران سفری امن همراه با خاطره خوش داشته باشند.

وی بابیان اینکه شعار پلیس در اجرای طرح انتظامی ترافیکی با عنوان «نشاط بهاری-نظم و قانون مداری» است، اضافه کرد: در دامغان رفتار پلیس و سایر عوامل قطعاً با رعایت مؤلفه‌های اسلامی انسانی همراه با ملاطفت خواهد بود چراکه هدف پلیس رضایت مردم است.

 

پ ع ۷۲/