تبریز ، (شرح آنلاین) - کوین کنستانت ستاره گینه ای تراکتور طی یک هفته پیش رو به تبریز سفر می کند تا در صورت تایید شدن تست پزشکی او اجازه شرکت در تمرینات این تیم را پیدا کند.

کوین کنستانت ستاره ای نام آشنا که سابقه بازی در میلان ایتالیا را دارد ، در نیم فصل طی یک انتقال پر سروصدا به لیگ ایران و تراکتورسازی پیوست.

او تمرینات خود را با تراکتورسازی آغاز کرد و همگان که انتظار داشتند در نیم فصل دوم شاهد یک چهره ویژه در لیگ ایران باشند ، اما شرایط اینگونه پیش نرفت و ستاره گینه ای مسیر خود را به سمت کشورش در پیش گرفت.

این در حالی بود که باشگاه تراکتور اعلام کرد قرارداد کوین کنستانت به تعلیق در آمده و این امر به دلیل تایید نشدن تست پزشکی او می باشد.

همچنین اعلام کرد در صورت برطرف شدن مشکل وی قرارداد به صورت جاری در خوهد آمد و در غیر این صورت این قرارداد با رضایت طرفین فسخ خواهد شد.

پس از مدتی کوین کنستانت با انتشار استوری و پست های مربوط به بازگشت خود و مراحل درمانی خود آشکار ساخت که دلیل تایید نشدن تست پزشکی این بازیکن مشکل قلبی بوده که این امر در حال بهبود است.

حالا با پشت سرگذاشتن عید نوروز و از سرگیری دورباره لیگ برتر کوین کنستانت هافبک سابق میلان هفته بعد به تبریز سفر می کند تا در صورت تایید تست پزشکی وی به تمرینات تراکتور اضافه شود و این تیم را بیش از پیش کهکشانی کند.

 

تمرینات تراکتورسازی کوین کنستانت

 

ر ع ۷۷/