فارس ، (شرح آنلاین) - مدیر کل راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: آمار کشته‌شدگان تا روز 3 فرودین از 11 نفر در سال گذشته به 9 کشته رسیده است که کاهش 18 درصدی را نشان می‌دهد.

مهدی خضری امروز اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تاکنون ۷ درصد افزایش تردد داشته‌ایم و ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محورهای استان اصفهان ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: آمار کشته‌شدگان تا روز ۳ فرودین از ۱۱ نفر در سال گذشته به ۹ کشته رسیده است که کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش اداره هواشناسی استان نیروهای راهداری در غرب و جنوب استان در آماده باش کامل قرار دارند.

خضری افزود: در دو روز گذشته ورودی استان از سمت تهران در اتوبان‌های آزادگان، معلم و عوارضی کاشان به سمت اصفهان بسیار شلوغ بود و هم‌اکنون جاده‌های منتهی به یزد، فارس و بوشهر پرتردد هستند.

مدیر کل راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به حضور نیروهای پلیس، راهداری، اورژانس و هلال احمر در جاده‌ها گفت: به مسافران توصیه می‌کنیم سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی با تاکید بر بستن کمربند ایمنی یادآور شد: در تصادفات و واژگونی‌هایی که سرنشینان جلو و عقب خودرو از کمربند ایمنی استفاده کرده‌اند شاهد کاهش میزان جراحات بوده‌ایم.

 

منبع : فارس

 

س ب ۶۳/