تبریز ، (شرح آنلاین) - فولاد خوزستان و ماشین سازی روز جمعه نهم اسفند بازی خود را از ساعت 17 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز پی می گیرند.

دو تیم ماشین سازی و فولاد خوزستان از تاریخ نهم فروردین در حالی جدال میانه جدولی خود را تجربه می کنند که هر یک در صورت پیروزی در این دیدار می تواند شرایط خود را در جدول تا حدودی بهبود بخشد.

فولاد خوزستان و ماشین سازی که به نوعی همسایه های میانه جدولی هم حساب میشوند با ۲۶ و ۲۵ امتیاز به ترتیب در رده هفتم و نهم قرار دارند.

سبز قبایان که امسال نشان داده اند تیم دست و پا بسته ای نیستند و در نیم فصل دوم هم عملکرد خوبی از خود نشان داده اند با پیروزی در این دیدار می توانند خود را بالاتر از فولاد دیده و در صورت توقف حریفان به رده ششم نیز برسد.

اما از سوی دیگر فولاد که با آمدن افشین قطبی به عنوان سرمربی جان تازه ای گرفته است با شکست دادن تیم های قدرتمندی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس نشان داده است اصلا تیمی نیست که دست کم گرفته شود و در هر حالتی می تواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

ماشین سازی در بازی قبلی خود برابر پارس جنوبی جم توانست در ورزشگاه حریف به پیروزی یک بر صفر برسد که با انگیزه ی مضاعف راهی این دیدار شود و فولاد با تساوی یک بر یک مقابل دیگر مدعی قهرمانی انگیزه زیادی دارد تا در این دیدار توانایی های خود را بیش از پیش نشان بدهد.

این بازی از ساعت ۱۷ روز جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز می شود.

 

ر ع ۷۷/