تبریز ، (شرح آنلاین) - مسعود شجاعی با دریافت چهار کارت زرد قادر به همراهی تیمش در هفته بیست و چهارم لیگ برتر نخواهد بود.

تیم تراکتورسازی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر ، فردا مهمان استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز است.

تراکتور در این دیدار مسعود شجاعی را به خاطر دریافت چهار کارت زرد و محرومیت در اختیار ندارد و همین عامل باعث شده کاپیتان تراکتور که نقش اساسی را در هماهنگ کردن تیم درون زمین دارد در این بازی حضور نداشته باشد.

با محرمیت شجاعی در این بازی به نظر می رسد اشکان دژاگه دیگر ملی پوش تراکتور بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد و تیم را درون زمین رهبری کند.

اما با توجه به متفاوت بودن پست هایی که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در آن بازی می کنند بایستی بازیکن دیگری که هم پست با مسعود شجاعی است جایگزین او شود تا بتواند خلا نبود کاپیتان اصلی تراکتور را تا حدودی پوشش دهد.

برای این امر یوکیا سوگیتا ستاره این فصل تراکتور بی شک بهترین گزینه است و در طی فصل جاری ثابت کرده است چه از لحاظ فنی و چه انضباطی از توانایی های بالایی برخوردار است ، از این رو تلاش های خود را دوچندان کرده است تا بتواند وظیفه خود را به نحو احسن به انجام برساند.

تراکتور با برد در این بازی و توقف حریفان می تواند به صدر نیز صعود کند  و همین امر حساسیت ها را نسبت به این بازی بیش از پیش بالا برده است و این تیم در صورت برد در این بازی و لغزش مدعیان می تواند صدر نشینی را برای بار دوم در این فصل تجربه کند.

 

ر ع ۷۷/