مهر،(شرح آنلاین)- اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت از تصادف یک دستگاه سواری پراید با کودکی ۸ ساله در غفلت و بی احتیاطی پدر و مادرش خبر داد.

نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ علیرضا طاهری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک پراید با یک کودک در محور نوغان الیگودرز بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پدر و مادر، کودک ۸ ساله را که در خودرو خواب بوده به حال خود رها کرده و بیرون از خودرو در حال تفریح بودند که ناگهان کودک از خواب بیدار و وارد جاده اصلی می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متأسفانه هنگامی که کودک به سمت پدر و مادر می‌دود بدون نگاه به اطراف وارد محور اصلی می‌شود و سواری پراید با او تصادف می‌کند.

سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه صحنه تصادفات توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه بررسی شد و علت وقوع حادثه اعلام می‌شود، ادامه داد: کودک مصدوم توسط مأموران اورژانس برای اقدامات پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت در پایان به والدین توصیه کرد: همیشه و در همه حال مراقب کودکان و فرزندان شما به عنوان امانات الهی باشید و لحظه‌ای آنها را به حال خود وا نگذارید.

 

منبع:مهر

ن ش ۶۵/