تبریز ، (شرح آنلاین) - اشکان دژاگه با بازگشتن به روز های خوب خود خاطرات خوشی را برای هواداران تراکتور رقم می زند.

اشکان دژاگه درحالی ابتدای فصل به تراکتورسازی تبریز پیوست که خیلی ها انتظار داشتند نتواند خود را با شرایط فوتبال ایران وفق دهد.

این اتفاق هم تا حدودی افتاد و دژاگه نیم فصل اول را چندان درخشان در ترکیب تراکتور ظاهر نشد.

اما با شروع جام ملت های آسیا همه چیز دژاگه به یکباره تغییر کرد.

پس از درخشش اشکان دژاگه در جام جهانی ۲۰۱۴ و بازی مقابل آرژانتین این بازیکن دچار مصدومیت شد که تورنمنت های مختلف تیم ملی را در آن عرصه از دست داد تا عدم آمادگی او دلیلی باشد جام جهانی ۲۰۱۸ را هم از دست بدهد.

با نزدیک شدن به جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در حالی که انتظار می رفت دژاگه بازهم غائب تیم ملی باشد و حتی از لیست نهایی خط بخورد اما اینطور نشد ؛ کارلوس کیروش با انتخاب او و مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در لیست نهایی نشان داد می خواهد تیم خود را با کاپیتان های اصلی به امارات ببرد.

در بازی اول مقابل یمن اشکان دژاگه و احسان حاج صفی از تراکتورسازی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفتند.

دژاگه که در این بازی مرد اول تیم ملی ایران شده بود توانست گل دوم تیم ملی را در دقیقه ۲۳ از روی یک ضربه آزاد دیدنی وارد دروازه یمن کند.

این گل بهانه ای شد تا اشکان را به روزهای اوج خود بازگرداند.

درخشش او در طول بازی های آسیایی ادامه دار بود تا این بازیکن روند رو به رشد خود را حفظ کرده باشد.

پس از شکست تلخ ایران مقابل ژاپن و بازگشت ملی پوشان به تیم های باشگاهی خود ، مسعود شجاعی ، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به ترکیب تیم تراکتور ملحق شدند.

 

اشکان دژاگه تیم ملی

 

با شروع نیم فصل دوم برای تراکتور ، درخشش اشکان دژاگه نیز در ترکیب این تیم شروع شد و این بازیکن توانست در دیدار اول مقابل نفت مسجد سلیمان گل زیبای تیمش را از ضربه آزاد پشت محوطه جریمه وارد دروازه کند.

در بازی دوم مقابل استقلال تهران با گل سه امتیازی خود تراکتور را صاحب برد خانگی شیرین کرد.

بازگشت دژاگه به فرم ایده آل و روز های اوج خود تا جایی حس می شد که با هر بازی بیشتر خود را در دل هواداران جا می کرد و به فرد محبوب تبریزی ها تبدیل می شد.

این روند درخشان تا به امروز ادامه داشته و دژاگه در بازی آخر خود مقابل استقلال خوزستان نیز توانست با یک گل و یک پاس گل مرد اول این دیدار لقب بگیرد.

وجود بازیکنی مانند دژاگه برای هر تیمی می تواند یک آرزو باشد ، بازیکنی که با تعصب بازی می کند و کاملا در اختیار تیم است.

تراکتور امسال از چنین مهره ارزشمندی در ترکیب خود بهره مند است که راه قهرمانی را برای این تیم می تواند تا حدود زیادی هموار کند.