ورزش سه ، (شرح آنلاین) - مهم تر از باخت استقلال در برابر پرسپولیس و پنالتی که فرشید اسماعیلی چیپ زد، اتفاقاتی بود که بعد از اعلام پنالتی از سوی داور به سود تیم استقلال رخ داد!

در مهم ترین بازی های جهانی تاثیرگذارترین پنالتی ها توسط بازیکنان بزرگ از دست می رود و پنالتی که فرشید اسماعیلی در بازی با پرسپولیس از دست داد فاجعه نبود اما بی شک اگر او این پنالتی را در شرایطی از دست می داد که بر سر زدن ضربه پنالتی با هم تیمی های خود بحث نمی کرد و از همه مهمتر به گونه ای به توپ ضربه می زد که تبحر داشت این همه حرف و حدیث به وجود نمی آمد.

 

فرشید اسماعیلی بعد از بازی در صفحه شخصی اش از هوداران استقلال عذرخواهی کرد. مهم تر از عذرخواهی اسماعیلی پست پاتوسی بود که نشان می دهد یک بازیکن حرفه ای است. پاتوسی برای فرشید اسماعیلی نوشت: همه اعضای تیم در کنار هم هستیم و اگر اتفاقی رخ داده همه در آن دخیل هستیم و از حالا باید روی بازی بعدی متمرکز شویم.

 

پاتوسی با این پست نشان داد به هیچ وجه فرشید اسماعیلی را مقصر باخت استقلال در برابر پرسپولیس نمی داند با اینکه شاید اگر اوبه توپ  ضربه می زد چه بسا استقلال به حداقل امتیاز بازی دست می یافت. پاتوسی در این اتفاق خود را کنار فرشید اسماعیلی می بیند و گویی او بوده که پنالتی را به صورت چیپ هدر داده است و این یک درس خوب است برای فوتبالیست های ایرانی که همیشه در هر شرایطی باید کنار هم باشند و از هم حمایت کنند.

 

بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال پاتوسی، منشا و اسماعیلی برای زدن ضربه پنالتی اعلام آمادگی کردند. بعد از بحث هایی که شکل گرفت در نهایت فرشید اسماعیلی پشت ضربه ایستاد و ایسما که این بحث ها را دید تصمیم گرفت از زدن ضربه پنالتی منصرف شود. این اتفاقات برای استقلال زشت است و شفر باید پیش از بازی بازیکنی که مامور زدن ضربه پنالتی است را مشخص می کرد. برخی تیم ها، حتی تیم های کوچک سه پنالتی زن اول آنها مشخص هستند اما در استقلال به چشم دیدیم که سه بازیکن بر سر زدن ضربه پنالتی با هم بحث کردند.پاتوسی اما بر این عقیده است در فوتبال این اتفاق طبیعی است و او و تیمش باید در ادامه مسیر به بازی بعدی فکر کنند.

 

فرشید اسماعیلی آیاندا پاتوسی

 

در ترجمه کامنت آیاندا پاتوسی آمده است :

ما با همیم داداش ، فوتباله اینجور چیزها پیش میاد ؛ ما از الان روی بازی بعدی تمرکز می کنیم.

 

منبع : ورزش سه

ر ع ۷۷/