به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده در جلسه هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق دهگانه شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: این رویداد بزرگ باید با فضاسازی های مناسب و شایسته، در سطح شهر نمود عینی پیدا کند. حاجی‌زاده با اشاره به همزمانی ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه، […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده در جلسه هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق دهگانه شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: این رویداد بزرگ باید با فضاسازی های مناسب و شایسته، در سطح شهر نمود عینی پیدا کند.

حاجی‌زاده با اشاره به همزمانی ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه، تصریح کرد: با توجه به همزمانی این دو رویداد، بی‌شک شان و منزلت ایام عزاداری و شهادت حضرت زهرا (س) در این فضاسازی ها و برنامه ها حفظ می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش ما برای برنامه‌ ریزی جهت یادآوری و نمود دوباره روزهای پر شور پیروزی انقلاب در یاد و خاطره شهروندان و فضاسازی هایی جهت تداعی دوباره آن روزهای فراموش نشدنی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور آحاد مردم در این روز بسیار حائز اهمیت است و در این راستا زمینه های لازم برای حضور گسترده کارکنان و پرسنل شهرداری و خانواده‌های محترم آنها فراهم می‌شود.

حاجی‌زاده افزود: همچنین مسیر ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن به بهترین شکل ممکن فضاسازی و تزئین می‌شود.
نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق ده گانه شهرداری تبریز

وی به ضرورت اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب رویداد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرده و گفت: تمامی برنامه‌های پیش بینی شده برای این مناسبت، در سطح مناطق، سازمان ها و شرکت‌های وابسته پوشش خبری مناسب داده می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در پایان اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم در خصوص حضور شهرداری تبریز در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه مدیریت شهری صورت گرفته است.