به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸تبریز، در این جلسه بر ساماندهی دستفروشان بازار مخصوصا در روزهای پایانی سال، بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه، رضا پاک‌نهاد، شهردار منطقه ۸ با اشاره به مشکل سد معبر موجود در محدوده مرکزی شهر، این مشکل را […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸تبریز، در این جلسه بر ساماندهی دستفروشان بازار مخصوصا در روزهای پایانی سال، بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه، رضا پاک‌نهاد، شهردار منطقه ۸ با اشاره به مشکل سد معبر موجود در محدوده مرکزی شهر، این مشکل را یکی از معضلات سال‌های اخیر منطقه برشمرده و گفت: با توجه به وجود سیل عظیم دستفروشان مخصوصا در ایام پایانی سال، لزوم اتحاد عوامل و ارگان‌های مختلف جهت ساماندهی دستفروشان امری لازم و ضروری است.

وی خواستار اتحاد واحدهای مختلف به‌ویژه عوامل نیروی انتظامی جهت ساماندهی دستفروشان شد.
پاک‌نهاد با اشاره به اقدامات انجام یافته برای ساماندهی دستفروشان، گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان بازار، شهرداری منطقه ۸تبریز با همکاری سایر ارگان‌ها، فاز نخست ساماندهی دستفروشان حوزه بازار تبریز را در بازارچه خیریه اجرا کرده و طرح‌های دیگری نیزدر دستور کار دارد که چندین محل برای اجرای فاز دوم شناسایی شده و در دست مطالعه است.
شهردار منطقه ۸ تبریز با اشاره به کمبود نیروهای سد معبر منطقه، طرح ساماندهی دستفروشان را طرحی بزرگ دانست که نیازمند تزریق نیرو از مناطق مختلف است تا در کنار همکاران نیروی انتظامی مشکل سد معبر منطقه بازار را کنترل کنند.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات، حذف و برخورد با دستفروشان نیست، گفت: در برنامه‌های کاری شورای تامین دستفروشان، بیش‌تر ساماندهی دستفروشان مد نظر است و امیدواریم با اقدامات سنجیده این نهاد، شاهد رفع مشکل سدمعبر توسط دستفروشان در معابر محدوده بازار باشیم.

در پایان این جلسه مقرر شد جلسات هماهنگی بین سایر ارگان‌ها و شهرداری جهت ساماندهی دستفروشان برگزار و اجرائی شود.